  • Data: 2015-01-06 18:29:43
    Temat: Re: Żeby żyło się ... jak k*rwa??
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-06 o 17:59, JK pisze:
> [...]
    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    > 4 do 6 groszy! Ło Jezu, a na szczaw trzeba jeszcze poczekać ze 4 miesiące!
    >
    > Wyrazy współczucia.
    >
    > JK

    czyli prawda ze jak Polaka ruchać powoli to da się wyruchać całkowicie.
    nawet jak podperdolili i w tydzień przeżarli 150mld z OFE to też nikt
    nie kwiknął. jak przy okazji 19mld "znikło" bo "to są takie tego typu
    koszty operacji" tez była cisza. jak o 50% podniesli próg, powyżej
    którego nie płaci sie składki emerytalnej - cisza. wkurwia mnie ta
    bezczelność świń przy korycie, które przy każdej okazji podpierdalają
    coraz więcej a potem się chwalą, ze im w cyferkach zielona wyspa
    wychodzi. tylko czyim kosztem? zajebać wszystko tym co już i tak
    niewiele mają, rzucić w środek jakiś smoleńsk czy inny dżender srender,
    zeby się lemingi miały o co pożreć i bedzie ok. przy wyborach
    poobiecywać, potem podetrzeć się głupim narodem. spoko, i tak nic nie
    zrobią. świnie sa bezpieczne.

    @