  • Data: 2015-01-06 20:30:30
    Temat: Re: Żeby żyło się ... jak k*rwa??
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 20:17:40 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Argumentum ad personam. Słabe to było:/
    > Niestety ma racje. Z tym, ze za uchwaleniem tego podatku to zdaje sie juz
    > dosyc dawno caly parlament zaglosowal :)
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=66&NrGlosowania=
    13

    To nie podatek tylko karna opłata za brak zapasów. Państwo musi mieć zapasy
    niektórych rzeczy na wszelki wypadek. Jak inaczej a nie karą można zmusić żeby
    producenci mieli tyle ile potrzeba a nie 1/100? Wpływ tej opłaty na cenę paliwa jest
    taki że dystrybutor na stacji musiałby nieć 4 miejsca po przecinku.