eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZdziwko - Vectra dieselRe: Zdziwko - Vectra diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Date: Tue, 12 Jul 2011 13:47:29 +0100
    Organization: telefon.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <1...@l...institute.com>
    References: <nsdj2rzbn057$.dlg@lepper.institute.com>
    <1...@l...institute.com> <ivfqk9$le$1@mx1.internetia.pl>
    <vg6pfb9rnoce$.dlg@lepper.institute.com> <ivfrlo$70j$1@mx1.internetia.pl>
    <1q5dfcql6blzu$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivfuo6$423$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <ivh0e2$c7t$1@mx1.internetia.pl> <n5ex6hdl8kf9$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivh4hl$2s8$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <ivh70c$g4h$1@mx1.internetia.pl> <nlqepf1kzcq0$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivh996$er1$1@mx1.internetia.pl>
    <1i5ybs30t6frn$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivh9lj$jv3$1@mx1.internetia.pl> <clfu3v349ddh$.dlg@lepper.institute.com>
    <ivhdc6$7pq$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <ivhds9$a3v$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host86-178-251-215.range86-178.btcentralplus.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310474849 5582 86.178.251.215 (12 Jul 2011 12:47:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2011 12:47:29 +0000 (UTC)
    X-Original-Approved: Mis Uszatek
    X-User: ajachcealojz
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Approved-Notice: Approved header has been removed
    X-No-Archive: yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2384186
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 14:15:05 +0200, DoQ napisał(a):

    > I co w związku z tym, skoro silnik z nadwyżką mocy będzie mniej wysilony
    > niż słabszy przy tej samej prędkości podróżnej?

    W związku z tym słabszy silnik nie osiągnie pewnych prędkości osiągalnych
    dla mocniejszego silnika. To jest oczywiste raczej.
    Mam na myśli autostradę, silnik 90-110 KM pojedzie 150-160 i tyle, silnik
    200 koni pojedzie 180-200 bez większego wysiłku. Dlatego pisałem od
    początku, że mieszkając przy niemieckiej autobanie taki silnik ma sens -
    zakładając oczywiście, że się nią jeździ i to w miarę często. Na jazdę po
    mieście silnik 200 KM nie ma żadnego sensu, poza wydłużaniem penisa.
    Większosć z naszych samochodów spędza większość swojego życia w mieście.

    Na drogach powiatowych/wojewódzkich sytuacja też się specjalnie nie różni,
    co więcej - na polskich autostradach również.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: