  • Data: 2011-07-12 15:31:04
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-07-2011 15:24, Waldek Godel pisze:
    > skrócisz czas wyprzedzania nie zwiększając prędkości? Zaginając
    > czasoprzestrzeń?

    Aha czyli skrócenie czasu przyśpieszenia jest wg. ciebie równoznaczne z
    osiągnięciem 220km/h na wiejskiej drodze? Stary, nie wiem co palisz ale
    podziel się!

    > Ty mi wytłumacz jaki, ciągle to wyprzedzanie i wyprzedzanie. Ja tam
    > pamiętam też inne elementy jazdy samochodem,

    Normalnie. Taki urok poruszania sie po polskich drogach, chyba że chcesz
    turlać się przez 350km z prędkością 60-70km/h. Poza tym wyprzedzanie nie
    jest zakazane przez PoRD, nie wiem więc skąd takie oburzenie?

    > Brawo, to teraz wiesz jak się ja czuję od wczoraj. Pytałem o techniczne
    > informacje o konkretnym silniku a ty zacząłeś durny flejm.

    JA? Możesz podać mida w którym miejscu wg. ciebie zacząłem flejm?

    Pozdrawiam
    Paweł