  • 1. Data: 2012-06-01 21:12:35
    Temat: Zdziarka
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...pl>

    Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

    Tak sobie pomyślałem żeby przerwać na chwilę pyskóweczki, trollowania, skłonić
    do chwili wspomnienia dawnych beztroskich czasów, kiedy wielu z nas miało
    mniej, jeździło więcej, widywało się częściej, cieszyło z byle czego.
    Taki obraz widzę ja, kiedy wspomnę kilkoro, których dziś już brak.

    Kto wie, co mam na myśli, ten po prostu wie. Kto nie wie, nie musi pytać, gdyż
    - z całym szacunkiem - nie jest adresatem.

    Przez niekorzystny splot zdarzeń nie mogłem dziś podjechać na miejsce, a
    wirtualnej świeczki palić nie będę, bo takowe mierżą mnie niemiłosiernie.

    Zamiast tego pozwoliłem sobie popełnić powyższe.

    Pozdrowionka,
    Jimmie

  • 2. Data: 2012-06-01 23:13:24
    Temat: Re: Zdziarka
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

  • 3. Data: 2012-06-01 23:57:49
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Dzis nie dalem rady.

  • 4. Data: 2012-06-02 00:16:19
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On 1 Cze, 21:12, "Swiety Jimmie" <k...@g...pl> wrote:
    > Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?
    >
    > Przez niekorzystny splot zdarzeń nie mogłem dziś podjechać na miejsce, a
    > wirtualnej świeczki palić nie będę, bo takowe mierżą mnie niemiłosiernie.

    Jedna bedzie w Twoim imieniu.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir

  • 5. Data: 2012-06-02 12:47:40
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-06-01 21:12, Swiety Jimmie pisze:
    > Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

    Kurcze to juz tyle? tego dnia wracałem od dzieci w sumie niedaleko
    tamtego miejsca, jeszcze ST i zatrzymałem sie na chwilę. Wtedy zadzwonił
    do mnie nie pamiętam..Kefir? Hukawa? Nie wierzyłem..

    Często tam przejeżdżam,zapalam,pamiętam, chyba wszyscy tak mamy?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 6. Data: 2012-06-02 21:51:54
    Od: Sir Piernik <s...@g...pl>

    Kefir pisze:
    ...>8
    > Jedna bedzie w Twoim imieniu.

    Moge poprosic o podobna przysluge?
    I przy okazji szepnij Mu ze nadal mam jego numer w telefonie...

    Pozdrawiam z Kosowa
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 7. Data: 2012-06-02 22:44:46
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    Akurat 2 tygodnie temu w drodze do Wyszkowa zupełnie nieświadomie 1 raz
    w życiu znalazłem się w Zdziarce, na widok 3 krzyży od razu wspomnienia
    wróciły...

    ErneST

  • 8. Data: 2012-06-03 22:20:47
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Sir Piernik napisał:

    > Moge poprosic o podobna przysluge?
    > I przy okazji szepnij Mu ze nadal mam jego numer w telefonie...

    A ja mam Go nadal w GG...
    Poogladalem sobie zdjecia... :(

    --
    tango