  • 11. Data: 2012-06-04 00:02:29
    Temat: Re: Zdziarka
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Sir Piernik napisał:

    >> A ja mam Go nadal w GG...
    >
    > GG: 86805

    Tak jest.

    --
    tango

  • 12. Data: 2012-06-05 00:01:22
    Od: Rootz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-01 21:12, Swiety Jimmie pisze:
    > Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

    Nie ...
    Dla mnie dalej jest to jedna z dat, które będę pamiętał do końca życia.

    Byłem, zapaliłem świeczki, zostawiłem dla dziewczyn bukiet kwiatów.
    Zwłaszcza dla jednej, którą miałem okazję bardziej poznać.

    To miejsce bardzo się zmieniło.
    Wytargałem na światło dzienne wrośniętą w trawę czyjąś rękawicę ...

    Po tym zdarzeniu przestałem zaglądać na precle, schowałem preclowy
    znaczek, ten drugi miała Agnieszka ... ruski motong, którym wtedy
    jeździłem prawie zardzewiał w garażu.

    Teraz mam tam bliżej, będę częściej.

    RootZ
    PS. Fajnie Was widzieć chłopaki :) - Jimmy, Sir Piernik.

  • 13. Data: 2012-06-10 18:48:40
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 2, 9:51 pm, Sir Piernik <s...@g...pl> wrote:
    > Kefir pisze:
    > ...>8

    > Moge poprosic o podobna przysluge?
    > I przy okazji szepnij Mu ze nadal mam jego numer w telefonie...

    2 znicze zostaly zapalone w Waszym imieniu 4-go czerwca.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir

  • 14. Data: 2012-06-10 19:56:41
    Od: Sir Piernik <s...@g...pl>

    Kefir pisze:
    ...>8
    > 2 znicze zostaly zapalone w Waszym imieniu 4-go czerwca.

    Serdeczne dzieki

    Pozdrawiam - z Kosowa
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 15. Data: 2012-06-13 00:21:05
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc,

    W dniu 2012-06-02 12:47, Viking pisze:
> [...]

    prawda...

    > Kurcze to juz tyle? tego dnia wracałem od dzieci w sumie niedaleko
    > tamtego miejsca, jeszcze ST i zatrzymałem sie na chwilę. Wtedy zadzwonił
    > do mnie nie pamiętam..Kefir? Hukawa? Nie wierzyłem..
    >
    > Często tam przejeżdżam,zapalam,pamiętam, chyba wszyscy tak mamy?

    ja tak mam... staram sie tam byc, przynajmniej raz-dwa razy w roku.

    Tomek
    (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
    CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
    Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
    ICQ 112695673