  • 1. Data: 2010-02-15 18:28:25
    Temat: Zdjecie tygodnia 2010/07 - fotoplenery.eu
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Znowu slowami nieobecnego Tomka :-)

    Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    zapraszam do watku 07

    Jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.FotoPlenery.eu

  • 2. Data: 2010-02-15 18:54:46
    Temat: Re: Zdjecie tygodnia 2010/07 - fotoplenery.eu
    Od: JD <j...@g...com>

    On 15 Lut, 19:28, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:
    > Znowu slowami nieobecnego Tomka :-)
    >
    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 07

    A autorom z wątków 05 i 06 ?? ;)

  • 3. Data: 2010-02-15 19:29:42
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Dzisiaj wczorajsza panoramka z Hali Kondratowej:

    http://przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100214/pano_kon
    dratowa_m.jpg

    pozdrawiam
    Witek

  • 4. Data: 2010-02-15 19:42:44
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > A autorom z wątków 05 i 06 ?? ;)

    Tak to kurcze jest jak sie na chybcika kopiuje cudze zdania :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.FotoPlenery.eu

  • 5. Data: 2010-02-15 20:45:37
    Od: f...@a...pl

    Dnia 15-02-2010 o 19:28:25 Osiak <o...@i...pl> napisał(a):

    > Znowu slowami nieobecnego Tomka :-)
    >
    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
> [...]

    Klimaty nadal zimowe :) - las zimą -
    http://img11.imageshack.us/img11/1858/lasl.jpg
    --
    D.S

  • 6. Data: 2010-02-15 21:36:13
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Feb 15, 6:28 pm, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:
    > Znowu slowami nieobecnego Tomka :-)
    >
    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 07

    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4314201163/

    Wieczorny spacer przed powrotem do domu...

    Agnieszka
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 7. Data: 2010-02-16 01:09:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Lubię takie zimy! :)
    http://lh5.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/S3nuixwEjaI/AAAAAA
    AAIuw/x7dG4B2iGQ0/2010-07.jpg
    http://lh3.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/S3nv3ZBEjiI/AAAAAA
    AAIu4/HslN5Iu1hUI/2010-07_2.jpg

    P.S.
    Która wersja kolorystyczna lepsza?
    1.
    http://lh3.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/S3nv3ZBEjiI/AAAAAA
    AAIu4/HslN5Iu1hUI/2010-07_2.jpg
    2.
    http://lh5.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/S3nuixwEjaI/AAAAAA
    AAIuw/x7dG4B2iGQ0/2010-07.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2010-02-16 09:30:52
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    http://www.tinyurl.pl/?KK1Iy34n
    (http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjec
    ie-tygodnia-rok-
    2010/zdjecie-tygodnia-tydzien-2010/07/jukace3_1-1016
    .html)

  • 9. Data: 2010-02-16 10:36:08
    Od: "Anjay" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Osiak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 07

    ciężko przetrwać zimę :)

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=4361191939

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2010-02-16 11:55:52
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > P.S.
    > Która wersja kolorystyczna lepsza?
    > 1. 2.

    Chyba pierwsza. Mimo wszystko "kremowy" snieg nie wyglada zbyt naturalnie ;)

    Qkam