  • Data: 2009-03-25 10:24:59
    Temat: Re: Zdjecie na desce
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gqcucq$sl3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    [...]
    > No wlasnie z mojego guglowania tez wynika ze musze miec papier
    > termotransferowy i drukarke laserowa.
    [...]

    Nie papier termotransferowy, a zwyczajna folia do drukarek laserowych /
    kserokopiarek. Ja np. używam DATALINE Transparency Film" (DATALINE code
    57165). Wydruk na czymś takim można zamówić w dowolnym punkcie usług ksero /
    drukowania.

    [...]
    > Problem jest z tym ze ja mam drukarke atramentowa a wszyscy pisza ze tylko
    > laserowa. Czy istnieje jakas mozliwosc uzyskania termotransferu po wydruku
    > z drukarki atramentowej?
    [...]

    Kiedyś w epoce atramentówek ciekawiło mnie np. takie rozwiązanie:
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06c/A1-127
    71-215521-215527-215527-24466-16155.html
    Proszę traktować to jedynie jako przykład, nie zaś jako kryptoreklamę ;-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski