  • Data: 2009-03-25 09:44:18
    Temat: Re: Zdjecie na desce
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz pisze:
    > Czy ma ktos z Was pomysl jak przeniesc na drewniana deske wizerunek ze
    > zdjecia cyfrowego.
    > Jakosc wizerunku (monochromatycznego max A4) na desce nie musi byc idealna,
    > moga byc tylko kontury gdyz ma on sluzyc do wykonania plaskorzezby w desce.

    Skoro już wiem, że chcesz rzeźnić... to chyba bez znaczenia czy masz to
    narysowane, czy naklejoną cienką kartkę nawet?
    Gdybym koniecznie chciał przenieść coś na deskę to posmarowałbym to
    czymś światłoczułym, potem naświetlił stykowo (na folii drukujesz
    negatyw w każdym lepszym punkcie druku), utrwalił i by było. Tyle, że
    zazwyczaj techniki tego typu są mocno upierdliwe. Byćmoże więc jest
    jakiś sposób jak radzą koledzy - za pomocą ciepła :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \