  • Data: 2014-07-11 14:00:33
    Temat: Re: Zdjęcie legitymacyjne 35x45 mm [DIY]
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze światłem sobie poradzę. Parasoli nie mam, za to takie spore,
    >
    > prostokątne proporce, które z drugiej strony są białe. Jeden dam na tło,
    >
    > a drugi mogę ustawić tak, by doświetlał prawą stronę twarzy, bo lekki

    z tym tlem sprawa jest prosta aczkolwiek niezbyt oczywista.
    przy oswietlaniu jedna lampa i swiatlem jakos tam odbitym lubia pokazac sie w kadrze
    tla jakies tam cienie.
    walczenie z tym za pomoca podswietlania tla dodatkowymi swiatlami jest dosyc upiorne
    jesli sie calosc na uzytek tego zdjecia improwizuje .
    zamiana w PS tla na takie jakie akurat pasuje to kwestia minuty.

    nie chce mi sie wstawiac zdjec legitymacyjnych ze zmienionym tlem
    ale co do zasady to tak jak na uzytek ksiazki , do ktorej teraz robilem zdjecia:

    http://spherapan.vot.pl/IMG_5328.jpg

    oryginal byl taki

    http://spherapan.vot.pl/IMG_5328b.jpg

    tak samo podmieniasz tlo w zdj. legitymacyjnym.

    nie ma sobie co lamac glowy tlem - latwiej sie podmienia.