  • Data: 2014-07-12 09:39:03
    Temat: Re: Zdjęcie legitymacyjne 35x45 mm [DIY]
    Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-12 07:34, Piotr Kosewski pisze:
    > USOS oczywiście pozwala na wrzucenie zdjęcia przez www, więc nie bardzo
    > rozumiem tę uwagę.

    Sprawdzałem przed wysłaniem tamtego posta i w zakładce "wizytówka" nie
    znalazłem stosownej opcji (wiem, błędem jest posądzać UJ o logiczne
    rozwiązania). Teraz się doszukałem odpowiedniej (chyba) podstrony, ale:
    "Ten moduł jest nieaktywny. Problem został odnotowany i będzie
    rozwiązywany."

    > Nie zmienia to faktu, że musisz z wydrukiem pojawić się na uczelni,
    > gdzie następuje standardowa weryfikacja. Legitymacja studencka to
    > państwowy dokument i dotyczą jej pewne procedury.

    Tak, wiem, przechodziłem tę procedurę (wpisu na studia) dwukrotnie. I
    dwukrotnie, w dwóch różnych instytutach, przeszło to samo, niepoprawne
    zdjęcie (do DO zapewne by nie przyjęli, choć na różnych urzędników, z
    różnymi kompetencjami, można trafić).

    --