  • Data: 2014-07-11 07:43:22
    Temat: Re: Zdjęcie legitymacyjne 35x45 mm [DIY]
    Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-11 07:14, XX YY pisze:
    > wlasnie dokladnie jet jak piszesz - nie zawsze potrzeba do smiertelnie powaznych
    oficjalnych dokumntow i mozna sobie pozwolic na leciutki luz czasami.
    > ha , ha np do karty na basen w czepku plywackim ;-))))

    W książeczce wojskowej mam zdjęcie zrobione przez siostrę. Pół mordy w
    półcieniu, a nikt się nie czepiał. ;)

    Ze światłem sobie poradzę. Parasoli nie mam, za to takie spore,
    prostokątne proporce, które z drugiej strony są białe. Jeden dam na tło,
    a drugi mogę ustawić tak, by doświetlał prawą stronę twarzy, bo lekki
    półprofil zrobię (ale nie do przesady, chrzanić ucho, włosy mam krótkie).
    Już mniej-więcej wszystko wiem. Na karcie mieści mi się 3500 zdjęć, a na
    dyskach 100x tyle pewnie by weszło, więc mogę zaszaleć i później
    przebierać, a reszta już w Photoshopie i może na początek sprawdzę
    Corela AfterShot.

    --