  • Data: 2014-07-10 23:41:54
    Temat: Re: Zdjęcie legitymacyjne 35x45 mm [DIY]
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-10 21:05, XX YY wrote:
    > qrde co wypisujesz - koszula , ustawienie glowy.
    > gdybys choc w zyciu zrobil jedno zdjecie do dokumentu ..

    Zrobiłem "choć jedno" i jeszcze trochę. Chcesz o tym pogadać?

    > jest wyraznie okreslone.
    > wielkosc twarzy 70-80% powierzchni zdjecia.
    > zdjecia na wprost ( en face)

    En face do legitymacji? Tak jest na Twojej planecie?

    Zgadnij skąd to wziąłem:
    "Kolorowe zdjęcie osoby bez nakrycia głowy, okularów z ciemnymi
    szkłami, głowa w pozycji lewego półprofilu, z widocznym lewym uchem,
    z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy."

    A to?
    "fotografie o wymiarach 35 x 45 mm, odzwierciedlające aktualny
    wizerunek osoby, której wniosek dotyczy, przedstawiające tę osobę bez
    nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby
    ukazywały głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem,
    z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy".

    > koszula?

    Meżczyźni chodzą w czymś takim na Ziemi.

    > Fakt , nie kazde zdjecie musi byc biometryczne , ale jesli jest, to w zasadzie musi
    zostac przyjete przez kazdego.

    Nie zostanie przyjęte przez mnóstwo instytucji i urzędów.

    > tutaj ladnie wyjasnione :
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zdj%C4%99cie_paszportow

    I tenże paszport jest legitymacją do...?

    > ach zeby nie bylo ze fantazjuje :

    Fantazjujesz zdecydowanie.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski