  • 21. Data: 2009-04-17 18:11:08
    Temat: Re: Zdjęcie do dowodu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marx" napisał

    > jaki brudny?
    > czytnika nie widziales?

    Widać zapamiętał jak mu zdejmowali : )))))))))

    adam

  • 22. Data: 2009-04-17 20:11:59
    Od: kk <d...@t...pl>

    Golibroda pisze:

    > No tak, kiedyś dostałem zdjęcia z takiej drukareczki ..... koszmar.
    > Poszedłem do innego specjalisty (nie wiem jak on "wywoływał zdjęcia" -
    > może mini fotolab)
    > i dostałem zdjęcia co były mercedesem w stosunku do pierwszych.
    > Niestety ten fotograf albo się przeniósł albo zezygnował stąd poszukiwania.
    >
    > Piotr

    wejdź do fotografa i zapytaj czy drukuje na termosublimacyjnej.
    ta technologia zapewnia najwyższą jakość o ile mi wiadomo. może dostałeś
    wtedy fotkę z lichej atramentówki.

    --
    www.karolkepka.com
    Fotografia ślubna

  • 23. Data: 2009-04-17 20:39:55
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    kk wrote:
    > wejdź do fotografa i zapytaj czy drukuje na termosublimacyjnej.
    > ta technologia zapewnia najwyższą jakość o ile mi wiadomo.

    czyli mało wiesz... a nawet nic...

    --
    pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-04-18 07:35:39
    Od: kk <d...@t...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > czyli mało wiesz... a nawet nic...

    Opieram się na tym co widziałem, a widziałem dobrą jakość. Na pewno
    lepszą niż większość lichych atramentówek.

    --
    www.karolkepka.com
    Fotografia ślubna

  • 25. Data: 2009-04-19 08:54:37
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    -Człowiek ma taką potrzebę i się pyta grzecznie. Może po prostu dba o
    -jakość posiadanych zdjęć (i nie tylko) więc nie nam wnikać w przyczyny
    -czy potrzeby. Jeden dba o to co ma lub robi, a drugiemu wystarczy "na
    -odwal" byle jak byle było.

    O to właśnie chodzi.
    Zdjęcie "na odwal" zrobiłbym sam - statyw, lustrzanka, lampa, stofen i ściana.
    Do DO by wystarczyło przy zachowaniu zasad formalnych konstruowania takiej
    fotki. To co potrafię zrobić - do legitymacji w zupełności wystarcza.

    Zdjęcie o którym rozmawiamy nie będzie tylko do dowodu, ale będzie wykorzystane
    do innych celów. Np:
    upieram się przy jakości bo jak "wyciągnę" córkę z portfela by pokazać znajomym,
    chciałbym aby zdjęcie było co najmniej poprawne (poza, kolorystyka, papier,
    retusz) ... to pozostaje na wielki :)

    Może niepotrzebnie bawię się w perfekcję ale ... lubię to. Jak coś robić to
    robić dobrze :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2009-04-19 08:56:26
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pomyliło mi się...
    > tutaj
    > http://www.lodzcity.pl/firma/9070

    Dzięki, kurcze ale kawał......mieszkam koło Kaliskiego :)

    P.

  • 27. Data: 2009-04-19 11:26:56
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Golibroda" <a...@m...asa> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolorystyka, papier, retusz) ... to pozostaje na wielki :)
    > Może niepotrzebnie bawię się w perfekcję ale ... lubię to. Jak coś robić
    ------------------------------------
    Czyli szukasz porządnego portretu, po co więc gadasz o zdjęciu
    do dowodu? Przecież zdjęcie dowodowe musi spełnić określone
    wymagania formalne określone w przepisach i z tego powodu
    nie ma nawet szans być portretem, którym warto się pochwalić.
    Jak zamówisz u fotografa takie "dowodowe w starym stylu" to
    z powodów formalnych w żadnym urzędzie Ci go nie przyjmą .

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

  • 28. Data: 2009-04-19 14:46:31
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

> [...]
    > Jak zamówisz u fotografa takie "dowodowe w starym stylu" to
    > z powodów formalnych w żadnym urzędzie Ci go nie przyjmą .

    Nie szukam portretu. Szukam poprawnie wykonanego zdjęcia do dowodu, które
    mogłbym wykorzystać do innych celów.

    Czyli musi ono spełniać warunki urzędu dzielnicowego (DO) oraz być technicznie
    dobrze wykonane.

    P.

  • 29. Data: 2009-04-19 18:25:26
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    > Nie szukam portretu. Szukam poprawnie wykonanego zdjęcia do dowodu, które
    > mogłbym wykorzystać do innych celów.
    >
    > Czyli musi ono spełniać warunki urzędu dzielnicowego (DO) oraz być
    > technicznie dobrze wykonane.

    Aż się przyglądałem własnemu zdjęciu w dowodzie. Zachowałem sobie jeszcze
    "orginał"
    z którego był zrobiony skan. To co jest na dowodzie do jakieś dziecko
    skanera i przypadku. Oryginał jest wykonany technicznie żyleta. (robił je
    właśnie taki pasjonat
    z kilkudzisięcioletnią praktyką) No i co z tego, jak pozowanie do dowodowego
    zdjęcia
    wygląda cokolwiek nienaturalnie. Jakbym miał taką fotkę mojego synka komuś
    pokazać
    to by w nie uwierzył, że to dzicko jest żywe...

    Bez przesady. Zdjęcie dowodowe jest zdjęciem "technicznym", roboczym
    odciskiem światła z twarzy do celów identyfikacyjnych, ma być czytelne a nie
    ładne. A fotka dzieciaka - obowiązkowo musi być ładna i nie do końca z uchem
    na pierwszym planie.

    Łukasz Bąk

  • 30. Data: 2009-04-19 19:48:55
    Od: a402 <z...@o...pl>

    adam pisze:

    ?

    > Widać zapamiętał jak mu zdejmowali : )))))))))

    marny żart