  • 31. Data: 2009-04-22 08:52:56
    Temat: Re: Zdjęcie do dowodu
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wiesz, sa dwie strony medalu. Ja na ten przyklad potrafie
    > sobie wyobrazic sytuacje, gdy na moim ukradzionym paszporcie
    > rozrabia jakis menel, a ja nieco pozniej jest scigany ENA
    > pod jakimis zarzutami przez kraj, w ktorym fizycznie nawet
    > nie bylem.

    Nie myslales, zeby sie zachipowac? Na ochotnika...

  • 32. Data: 2009-04-22 11:29:30
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie myslales, zeby sie zachipowac? Na ochotnika...

    Po co się tak odrazu jak koń traktować... nie łatwiej było by
    zgłosić kradzież paszportu? ;)

    Łukasz Bąk

  • 33. Data: 2009-04-23 11:26:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Apr 2009, Jakub Jewuła wrote:
    [...komuś...]

    > Nie myslales, zeby sie zachipowac? Na ochotnika...

    Jeszcze się nie boi o swoje palce, Orwel jest często wspominany,
    a tu trzeba by do Limes inferior odesłać :>

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2009-04-23 12:24:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 23 Apr 2009 13:26:47 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > On Wed, 22 Apr 2009, Jakub Jewuła wrote:
    > [...komuś...]
    > Jeszcze się nie boi o swoje palce, Orwel jest często wspominany,
    > a tu trzeba by do Limes inferior odesłać :>

    Ale zdzierców raczej nie będzie, za łatwo zrobić podrobione odciski palców.

    --
    Kojer