  • Data: 2012-01-15 17:58:51
    Temat: Re: Zdjecia - zapraszam
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    >W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    >po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich).

    Ostatni styl JM określiłbym jako czysty estetyzm (uzyskiwany z dużym
    powodzeniem). Nawet jeśli czasem jest to estetyzm "brudny", to i tak
    pozostaje czysty. :))

    Mariusz [mr.]

    PS.:

    > A tu sporo zdjęć w hd, na tapetki itp.
    > http://as.elte-s.com/patrz/duze.htm

    Jestem przeciwnikiem (nieortodoksyjnym, ale jednak) progresywnej
    kompresji JPG. Nie dość, że są większe (= dłużej się ściągają), ale co
    gorsze, "krzywią wzrok i świadomość". ;-) Człowiek rzuca okiem na
    ściągający się plik, widzi kaszankę, którą automatycznie próbuje
    rozpoznać, dociera do niego że to progresywny JPG, trzeba poczekać,
    znowu rzuca okiem, czy trwa jeszcze ściąganie, czy to już efekt końcowy
    (taki słaby???), w efekcie po faktycznym zakończeniu ściągania
    w praktyce konieczne są jeszcze dwie chwile (1 chwila = 4 momenty) i dwa
    porównawcze rzuty okiem, że faktycznie uzyskaliśmy już efekt końcowy
    - strata czasu i zupełnie zbędne czesanie świadomości.

    Niezbyt duża niedogodność, ale jestem przeciwko.

    [mr.]