  • Data: 2012-01-16 04:54:24
    Temat: Re: Zdjecia - zapraszam
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jev2lj$4ur$1@news.task.gda.pl...

    > Fajne wulkaniczne krajobrazy :)
    >
    > praktycznie wszędzie jak sie ruszy tyłek poza kurort można zobaczyć coś
    > dzikiego.
    >
    > tak BTW to pamiętam jak byłem dzieckiem, wystarczyło wyjść kawałek w
    > kierunku Dłubni czy dzisiejszego Oświecenia i zaczynała sie wieś i dzikie
    > pola z polnymi drogami. Teraz takie klimaty ciężko znaleźć. Pamiętam jak
    > rodzicie sie do Bolechowic sprowadzili to tam też było dość dziko, teraz
    > wszędzie domy i drogi, koszmar.

    Fuerteventura jest b.rzadko zaludniona,- OIDP mieszka tam niecałe 80 tys
    mieszkańców. Byłem na wszystkich Wyspach Kanaryjskich i MZ tylko Lanzarotte
    ma jeszcze bardziej dzikie, niesamowite krajobrazy, jak z innej planety
    (już nie mówiąc o tym, ze w niektórych miejscach są ot, pozornie zwykłe
    dziury w ziemi (a własciwie w lawie), a w środku , 2 m nizej jest już >800
    st. C.
    Zresztą tam można wyskoczyć promem z Fuertaventury (albo odwrotnie;-) na
    1-dniowa wycieczkę i sporo zobaczyć. Polecam!