  • 61. Data: 2009-05-26 12:49:37
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzysztof Sordyl pisze:

    > no nie wiem,
    > tutaj jak widać po kolorze skóry każde zdjecie było obrabiane w PS
    > pomijając odcień skóry (który się zawsze różni)
    > to widac stemplowanie tła, skóry , lekki diffuse glow (na 2,3), i
    > miescowe blury
    > jak również dodge i burn tool, i mieszanie warstw na jednym, chyba przez
    > soft light.

    Nie no, skrót myślowy zrobiłem - nie jest przejechana szopem na piątą
    stronę, tzn. szop nie kreuje wizerunku jak w przypadku widoczków. Takie
    różne ''makijaże'' są oczywiście zastosowane. Kolor skóry jest tu bardzo
    trudny, jest też niejednorodny.

    > ps. fajna oryginalna modelka.

    No właśnie, fajnie jak można pstrykać kogoś nieszablonowego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 62. Data: 2009-05-26 12:53:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    marek augustynski pisze:
    > Ale za to jak Janko i nie tylko trzyma się modelki niezawodowej:)
    >
    > http://sexualityinart.wordpress.com/2007/08/29/hendr
    ik-kerstens-and-his-
    > daughter-paula-for-her-for-others-forever-stopping-t
    ime-and-oblivion-sandro-
    > botticelli-johannes-vermeer-leonardo-da-vinci-and-re
    mbrandt/

    Zaraz ktoś napisze coś o urodzie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największy komplement jaki można powiedzieć kobiecie? - nie używałem
    liquify/

  • 63. Data: 2009-05-26 13:08:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:
    > Nie podoba mi sie. Nie napisze dlaczego, bo sie pani obrazi i Janko
    > zaraz schowa zdjecia.
    > Albo napisze - pani nie w moim guscie i zaden artysta i zaden aparat
    > tego nie zmienia. A ten papieros to juz ohyda.

    Nie obrazi się, bo napisałeś ''nie w moim guście'', a nie że brzydka itd.
    Co do papierosa, podzielam opinię, choć takie wyjątkowo mało śmierdzą i
    mogli by na nie przejść wszyscy, którzy już muszą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /90% ludzi nie powie nigdy nikomu tego, o czym myśli przez 90% czasu/

  • 64. Data: 2009-05-26 13:13:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Nie no, spoko, ja irytację Adama rozumiem, ale właśnie żeby się nie
    > irytować mam KF. Tylko czasem mi ktoś wyciągnie czyjąś
    > kretyńską/prowokacyjną odpowiedź do mnie. I tylko wtedy się irytuję, ale
    > generalnie mniej jakby. Czasem lepiej nie wiedzieć :-)

    Tak sobie myślę, że ten kf to... jednak dobry wynalazek. Co prawda stoi
    w sprzeczności z moim humanizmem, traktującym wszystkich ludzi jak
    ludzi, ale widać - to błąd. Dlatego wrzucam tam dwóch grupowych debili,
    na czym właściwie stracą tylko oni.
    I życie będzie przyjemniejsze :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu
    pragnień/

  • 65. Data: 2009-05-26 13:24:00
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > I życie będzie przyjemniejsze :)

    Dokładnie, świat nie jest takim jakim jest, jest takim jakim go widzisz :-)

    --
    Mirek

  • 66. Data: 2009-05-26 13:48:49
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Nie obrazi się, bo napisałeś ''nie w moim guście'', a nie że brzydka itd.
    > Co do papierosa, podzielam opinię, choć takie wyjątkowo mało śmierdzą i
    > mogli by na nie przejść wszyscy, którzy już muszą.

    Tyle że paradoksalnie imho, to z papierosem wyszło najciekawiej. Tak
    jakby zrobione w przerwie, na luzie, kiedy modelka się "nie napina" i
    wychodzi naturalnie. Więc może, w imię poprawności politycznej,
    wyretuszować peta i viola ;)

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 67. Data: 2009-05-26 14:01:54
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakby zrobione w przerwie, na luzie, kiedy modelka się "nie napina" i
    > wychodzi naturalnie. Więc może, w imię poprawności politycznej,

    Nie napina, Naturalne? Święci Pańscy!!!:)

    http://www.colinpantall.com/index.html

    marek

  • 68. Data: 2009-05-26 15:05:36
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    marek augustynski pisze:

    > Nie napina, Naturalne? Święci Pańscy!!!:)

    Eeee niech nadaremnie nie wzywa, emotki czyta, i na luz troche wrzuci :)

  • 69. Data: 2009-05-26 15:14:13
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > No właśnie, fajnie jak można pstrykać kogoś nieszablonowego.

    Tylko dlaczego tak szablonowo? Kobieta ma cygańską urodę i pojechałeś
    pojechałeś po wszystkich możliwych stereotypach...

    m.
    --
    Łzy nieba, oddech ziemi,
    Łączą się w mgły

  • 70. Data: 2009-05-26 15:25:07
    Od: h...@p...onet.pl

    ....by na nie przejść wszyscy, którzy już muszą.

    > Eeee niech nadaremnie nie wzywa, emotki czyta, i na luz troche wrzuci :)

    kiedy kupa tego kalibru jest nie na moje nerwy:)

    pozdrawiam
    marek