  • 21. Data: 2009-05-26 08:37:11
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Lubię czasem wystawić jakiś portret, bo to bardzo dobrze segreguje
    > ludzi. Choć akurat w twoim przypadku segregacja została już dawno
    > rozstrzygnięta i przypomina mi czasy, kiedy nie było worków na śmieci
    > i dno kosza wykładano Trybuną Ludu.

    Takim komentarzem glownie siebie "segregujesz".

    Nos swieci jak latarnia morska niestety.
    Do obowiazku fotografa nalezy tez tuszowanie wad estetycznych modela.
    Na ostatnim zdjeciu nawet sie udalo ;)

    Mozesz oczywiscie pokazac jezyk i isc do innej piaskownicy...

  • 22. Data: 2009-05-26 08:40:36
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "pwz" <g...@d...pl> napisał w wiadomości

    > 8-)
    > Nie ma co pocieszać, bo portrety są IMHO OK. Może nic wybitnego, ale OK. A
    > przede wszystkim - nie zmasakrowane PhotoShopem i nie udziwnione
    > pseudoartystycznie.

    Tu się możesz mylić bo Janko wszystko "szopem jedzie w piąta stronę"

  • 23. Data: 2009-05-26 08:41:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Takim komentarzem glownie siebie "segregujesz".

    Wiesz, że chodziło o osobnika, który zawsze napisze coś mądrego pod
    każdym moim postem, a jak już nic nie wymyśli, to napisze, że moja pupa
    nie pachnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-05-26 08:41:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Agent pisze:
    > Tu się możesz mylić bo Janko wszystko "szopem jedzie w piąta stronę"

    Ale nie przy portretach. Taka zasada.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu
    pragnień/

  • 25. Data: 2009-05-26 08:48:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Wiesz, że chodziło o osobnika, który zawsze napisze coś mądrego pod
    > każdym moim postem, a jak już nic nie wymyśli, to napisze, że moja pupa
    > nie pachnie.

    To po co go innym z KF-a wyciągasz?

    --
    Mirek

  • 26. Data: 2009-05-26 08:49:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@g...pl pisze:
    > Dobry portrecista umiejętnie zniwelowałby ten mocno charakterystyczny
    > nos modelki, ty go jeszcze bardziej wyeksponowałeś ....

    A do łba ci nie strzeliło może, że właśnie na tym charakterze się można
    skupić? Może zamiast użyć kretyńskiego ''skraplacza'' upodabniającego
    każdą kobietę do jakiegoś barbie-ideał można wyeksponować właśnie taką
    oryginalność? W porozumieniu z modelką jeszcze, żeby było ciekawiej.
    Że się nie podoba, bo niepodobne do tego, co w kiosku spoziera z
    kilkudziesięciu klonów wystawionych za szybką? No trudno, nie jestem
    agencja produkująca wesołe paszcze numer jeden, w każdym razie nie tu teraz.

    To, że są tam niedociągnięcia to wiem doskonale. Ale czekam na
    komentarze na temat tychże, a nie, że dziewięciokrotne powtórzenie słowa
    nos.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /człowiek w sombrero kichnął obok mnie i o mało nie umarłem ze strachu!/

  • 27. Data: 2009-05-26 08:49:19
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze MW:

    > A bo to ja oceniam? :>

    Nikt nie zrozumiał :P

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 28. Data: 2009-05-26 08:49:24
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Zibi wrote:

    > Że tak offtopicznie zapytam: czy krytyk filmowy musi być
    > producentem i reżyserem filmów? Może jeszcze scenopisarzem?

    Oczywiscie! Jak w piekarni mowisz, że czerstwa jest ta bułka, to pani ci
    odpowiada "Czy mozna sprobować panskiego wypieku?!".

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 29. Data: 2009-05-26 08:50:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > To po co go innym z KF-a wyciągasz?

    Nie lubię jak ktoś osobiście pisze coś pod moim adresem i tego nie widzę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największy komplement jaki można powiedzieć kobiecie? - nie używałem
    liquify/

  • 30. Data: 2009-05-26 08:58:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A do łba ci nie strzeliło może, że właśnie na tym charakterze się
    > można skupić?

    No i nie wyszlo "jaki mam sliczny nosek" tylko "znowu ta kopara".

    > Może zamiast użyć kretyńskiego ''skraplacza'' upodabniającego każdą
    > kobietę do jakiegoś barbie-ideał można wyeksponować właśnie taką
    > oryginalność?

    Zdjecia robi sie w studio a nie w PS.

    > W porozumieniu z modelką jeszcze, żeby było ciekawiej.

    OK, ale _nie_wyszlo_ ladnie, tylko nieladnie.