  • 31. Data: 2009-05-26 08:59:33
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ale nie przy portretach. Taka zasada.

    Wow, czyzbys mial zamiar nauczyc sie robic zdjecia? ;)

  • 32. Data: 2009-05-26 09:00:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Oczywiscie! Jak w piekarni mowisz, że czerstwa jest ta bułka, to pani
    > ci odpowiada "Czy mozna sprobować panskiego wypieku?!".

    Czerstwa bula to kwestia umiejetnosci handlowania a nie pieczenia.

  • 33. Data: 2009-05-26 09:10:25
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Dawno nie pokazywałem nic ze studia, toteż zapraszam:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/04/16.htm
    >
    > Robione 450D z Tamronem 28-75, głównie otwartym. We wszystkich ujęciach
    > af trafił :)
    > Aha, modelka nie chce zostać modelką jak również ja nie chcę zawodowo
    > fotografować modelek - to tak uprzedzając różne uwagi sprzed ponad pół
    > roku przy podobnej okazji.

    http://www.hendrikkerstens.com/

    pozdrawiam
    marek

  • 34. Data: 2009-05-26 09:11:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 May 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Nie lubię jak ktoś osobiście pisze coś pod moim adresem i tego nie widzę.

    Irytacja nie sprzyja uwadze.
    Przeczytaj jeszcze raz cytat z Johna, powoli ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2009-05-26 09:12:08
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Że tak offtopicznie zapytam: czy krytyk filmowy musi być
    > producentem i reżyserem filmów? Może jeszcze scenopisarzem?

    Nie musi.
    Jednak tak lakoniczne stwierdzenie - "Artyzm slabo" nie czyni jeszcze z
    niego krytyka.

    Pozdr.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4103 (20090525) __________

  • 36. Data: 2009-05-26 09:15:25
    Od: j...@g...pl

    On 26 Maj, 10:49, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A do łba ci nie strzeliło może, że właśnie na tym charakterze się można
    > skupić? Może zamiast użyć kretyńskiego ''skraplacza'' upodabniającego
    > każdą kobietę do jakiegoś barbie-ideał można wyeksponować właśnie taką
    > oryginalność? W porozumieniu z modelką jeszcze, żeby było ciekawiej.
    > Że się nie podoba, bo niepodobne do tego, co w kiosku spoziera z
    > kilkudziesięciu klonów wystawionych za szybką? No trudno, nie jestem
    > agencja produkująca wesołe paszcze numer jeden, w każdym razie nie tu teraz.

    Już ktoś ci napisał, że nie o PS mi chodziło miszczu ....

    > To, że są tam niedociągnięcia to wiem doskonale. Ale czekam na
    > komentarze na temat tychże, a nie, że dziewięciokrotne powtórzenie słowa
    > nos.

    Powinienem powtórzyć 13 razy, bo na 14, pewnie przez przypadek, nos
    został zasłonięty włosami.

  • 37. Data: 2009-05-26 09:36:59
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1cc6.000000b6.4a1bb201@newsgate.onet.pl...

    > http://www.hendrikkerstens.com/

    Fajna czapka :) I do tego wodoodporna. A jaka prakrtyczna. Jak nie pada to
    na zakupy można ją wziąść.

  • 38. Data: 2009-05-26 09:42:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://www.hendrikkerstens.com/

    No.

    Pewnie nie mial Tamrona ;)

  • 39. Data: 2009-05-26 09:45:05
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    > Ale nie przy portretach. Taka zasada.

    no nie wiem,
    tutaj jak widać po kolorze skóry każde zdjecie było obrabiane w PS
    pomijając odcień skóry (który się zawsze różni)
    to widac stemplowanie tła, skóry , lekki diffuse glow (na 2,3), i miescowe
    blury
    jak również dodge i burn tool, i mieszanie warstw na jednym, chyba przez
    soft light.

    ps. fajna oryginalna modelka.

    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO
    www.ksstudio.pl
    Kraków 30-048
    Lea 16 b
    tel. 012 294 76 22
    tel. 500 130 755

  • 40. Data: 2009-05-26 10:00:46

    Dnia Tue, 26 May 2009 11:10:25 +0200, marek augustynski napisał(a):

    > http://www.hendrikkerstens.com/

    z butem na głowie było by jeszcze lepiej :>

    --
    www.warszawski.info