  • Data: 2009-05-22 05:46:50
    Temat: Re: Zdjęcia na plazmie TV
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:
    > Niemniej jednak sam chyba widzisz, że piszesz zupełnie różne rzeczy po
    > doedukowaniu - mimo, że nadal pomijasz kilka technicznych aspektów,
    > które pozwalają na użycie tego "marketingowego sloganu".

    Absolutnie nie piszę innych rzeczy, cały czas powtarzam dokładnie to
    samo. Nigdzie wcześniej nie pisałem, że żeby uzyskać logo nie trzeba
    spełniać żadnych wymagań. Od początku chodzi mi o to, że znak "HD Ready"
    to jedynie nieścisłe marketingowe określenie, które obejmuje tak szeroką
    gamę bardzo różnych produktów, że nie można go nazywać technicznym
    określeniem sprzętu, jakie można by np. umieścić w specyfikacji. Równie
    dobrze producenci mogliby się posługiwać znakiem "DUŻY i FAJNY" dla
    telewizorów które mają minimum 50 cm wysokości.

    --
    PSYLO