  • 1. Data: 2011-05-29 20:21:02
    Temat: Zdjecia na niedziele
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://fotoblogia.pl/2011/05/29/slubne-koszmary-tand
    eta-to-malo-powiedziane-galeria
    :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a ty jak wyciągasz dotację? ''na unię'', ''na ekologię'' czy ''na
    papieża''?/

  • 2. Data: 2011-05-29 21:06:41
    Temat: Re: Zdjecia na niedziele
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2011 22:21:02 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > http://fotoblogia.pl/2011/05/29/slubne-koszmary-tand
    eta-to-malo-powiedziane-galeria
    > :)

    O w mordę! Ostrzegaj, jak coś takie wstawiasz - ktoś mógł to kliknąć przy
    jedzeniu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2011-05-30 11:05:09
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    Hasła które kojarzą się Intenetowi z tymi pięknymi zdjęciami to:
    - japlakal
    - overcreative_wedding_photos
    - justcoolpics

  • 4. Data: 2011-05-30 11:26:26
    Od: "Mirek Sz." <a...@w...pl>

    > http://fotoblogia.pl/2011/05/29/slubne-koszmary-tand
    eta-to-malo-powiedziane-galeria
    > :)

    Najgorsze jest to , ze 99% procent par i oglądaczy zdjęć weselnych takie
    zdjęcia będą się podobały.

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 5. Data: 2011-05-30 11:29:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    eta-to-malo-powiedzia
    > Najgorsze jest to , ze 99% procent par i oglądaczy zdjęć weselnych takie
    > zdjęcia będą się podobały.
    > Pozdrawiam
    > Mirek

    "Najgorsze" to jest ze nie rozumiecie ze nie ma w tym
    nic zlego :)

    W dodatku mozna sie tanim kosztem dowartosciowac podajac
    kilka linkow na grupie ;)

  • 6. Data: 2011-05-30 12:34:01
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2011-05-30 13:26, Mirek Sz. pisze:
    > Najgorsze jest to , ze 99% procent par i ogl?daczy zdj?? weselnych takie
    > zdj?cia b?d? si? podoba?y.

    Najgorsze? To w końcu fotografowie ślubni są dla klientów, czy może
    klient ma się dopasować gustem do fotografa?

    Tomek

  • 7. Data: 2011-05-30 14:01:52
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Najgorsze? To w końcu fotografowie ślubni są dla klientów, czy może klient
    > ma się dopasować gustem do fotografa?

    Nie wiedziales? ;)

  • 8. Data: 2011-05-30 14:44:57
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Janko Muzykant nadaje:

    > http://fotoblogia.pl/2011/05/29/slubne-koszmary-tand
    eta-to-malo-powiedziane-galeria
    > :)

    7 i 15 rewelacja! Bardzo dobre. Poważnie mówię.

  • 9. Data: 2011-05-30 14:52:45
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 30 May 2011 13:29:20 +0200
    is the real date, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >"Najgorsze" to jest ze nie rozumiecie ze nie ma w tym
    >nic zlego :)

    Bo zasadniczo nie ma, póki nikt nie próbuje nazywać tego sztuką lub
    "fotografią profesjonalną", oczywiście :)
    Jakie "foczki" klient chce, takie "foczki" klient dostanie, my się
    pośmiejemy i wszyscy zadowoleni :)

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 10. Data: 2011-05-30 15:45:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-30 13:29, Jakub Jewuła pisze:
    > "Najgorsze" to jest ze nie rozumiecie ze nie ma w tym
    > nic zlego :)

    Jest. Pozostawienie bez kontroli gustów prowadzi do degradacji
    wrażliwości. I nie trzeba się tu bawić w wysokie myśli, gnój
    bilboardowy, architektoniczny i wszechobecny huk syfiastej muzyki (od
    której, w przeciwieństwie do widoczków, nie da się odwrócić głowy) to
    owoc właśnie takich działań. Koniec telewizji to też tegoż skutek.

    > W dodatku mozna sie tanim kosztem dowartosciowac podajac
    > kilka linkow na grupie ;)

    Dowartościowują mnie ambitniejsze rzeczy. Tu się tylko pośmiałem bez
    refleksji.

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/