  • Data: 2010-12-16 19:10:11
    Temat: Re: Zdjęcia na dyskach CD\DVD
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 18:56, animka pisze:
    > Jedź do Reala na Ursynowie. Tam jest tak duży wybór (nawet z Light

    to ja zapytam, czy wątkotwórca pytał o tani nośnik z marketu?
    Bo chyba nie. Z całym szacunkiem, można pleść głupoty, ale wypadałoby
    czytać ze zrozumieniem.

    > Scribe), że nie wiedziałbyć co wybrać i to nie Real przecież to
    > produkuje tylko firmy znanych marek.

    no przecież nie wie co wybrać i stąd pytanie...

    To ja odpowiem, bez wciskania teorii jak dane trzymać, na ilu nośnikach
    etc...

    Ja używam/używałem do niedawna Archval Grade Verbatima (DVD). Czy dobre?
    Mam dane na tych płytkach chyba dwa lata i ok. Wyczytałem gdzieś kiedyś
    że dobre są do archiwizacji i kupiłem. 5 - 7 pln sztuka czy jakoś tak.
    Planuje kupić jakieś hdd większe i tam zrzucić dodatkowo dane. I to
    będzie już docelowo na jakiś czas.
    Natomiast BR itp - trochę strach, technologia płyt nie wzbudza mojego
    zaufania, tak jak z początku DVD, co druga nagrywarka miała problem z
    dobrym wypalaniem i odczytem.