  • 11. Data: 2010-04-08 06:12:23
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/14 - fotoplenery.eu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 08:26:56 +0000 (UTC), Mister Proper napisał(a):

    > http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    Obiektyw Ci winietuje ;-) Trochę przesadziłeś z tym efektem.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2010-04-08 06:18:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 16:26:24 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Tuż przed Wielkanocą ;-):
    >
    > http://www.pl.image-share.com/image.php?img=12/162.j
    pg

    Kontrasty aż oczy wypalają :-) W każdym razie ładne tło na zdjęcie - możesz
    już wprowadzić modelkę ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2010-04-08 06:48:21
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Dzięki za uwagę.
    Pozdrawiam również,

    MP

  • 14. Data: 2010-04-08 06:55:00
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 09:15:53 +0200, tomek napisał(a):

    a to rejestracja mojego spaceru...

    http://picasaweb.google.com/112073132718254728405/Al
    bumBezTytuU#

  • 15. Data: 2010-04-08 07:19:56
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Architekturę pod słońce i bez poziomnicy? ;-)

    słońce jest z boku i tylko lekko z przodu. bez poziomicy ale z pionownicą

  • 16. Data: 2010-04-08 07:43:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    To, z pena z kitem, dedykuję wszystkim posiadaczom makroobiektywów:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/29/1.htm

    To dedykuję tym, którzy na domofonach przedstawiają się nickiem ''Ustawa
    o Ochronie'':
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/31/1.htm

    A to sobie, ten radosny czas po świętach...
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/30/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 17. Data: 2010-04-08 09:14:44
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    pg

    > Kontrasty aż oczy wypalają :-)

    Gdzie tam kontrasty? Ot, zrzut prawie prosto w aparatu :-).
    Po prostu lubię takie pola kwiatowe, teraz czekam na maki
    :-)

    > W każdym razie ładne tło na zdjęcie - możesz
    > już wprowadzić modelkę ;-)

    Niestety już kicha, właśnie rano tamtędy jechałem i już
    zwiędły wszystkie :-(((

  • 18. Data: 2010-04-08 11:51:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 09:19:56 +0200, TheGuru napisał(a):

    > słońce jest z boku i tylko lekko z przodu. bez poziomicy ale z pionownicą

    No właśnie tak zrobiłeś nie na wprost żeby było prosto w poziomie i nie
    z boku żeby była ładna perspektywa - tak trochę niezdecydowanie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2010-04-09 06:09:17
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 08 of Apr 2010 08:12, Henry(k) wrote:

    > Obiektyw Ci winietuje ;-) Trochę przesadziłeś z tym efektem.

    I bardzo dobrze. Typowa winieta dawałaby taki efekt, jak zapach
    śledzi w kawie albo kawy w śledziach. Kiedy przesadzić z efektem
    winietopodobnym, mamy czystą kawę (albo bezkawowe śledzie).

    --
    nb

  • 20. Data: 2010-04-09 06:30:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 09 Apr 2010 08:09:17 +0200, nb napisał(a):

    > I bardzo dobrze. Typowa winieta dawałaby taki efekt, jak zapach
    > śledzi w kawie albo kawy w śledziach. Kiedy przesadzić z efektem
    > winietopodobnym, mamy czystą kawę (albo bezkawowe śledzie).

    Ja tam wolę kawę o smaku kawy :-) Szczególnie że przylaszczki zazwyczaj
    rosną w zacienionych miejscach i ich tło nie rzuca się tak mocno w oczy,
    żeby trzeba było je tak brutalnie zaciemniać.

    Pozdrawiam,
    Henry