  • Data: 2010-04-09 06:34:43
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/14 - fotoplenery.eu
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 08 of Apr 2010 13:51, Henry(k) wrote:

    > No właśnie tak zrobiłeś nie na wprost żeby było prosto w poziomie i
    > nie z boku żeby była ładna perspektywa - tak trochę niezdecydowanie.

    Bardziej zdecydowanie, to coś z tak przekrzywionymi pionami
    i poziomami, że nie warto nawet ruszać? Pytam dlatego, że coś
    podobnego popełniłem. Od patrzenia można było się przewrócić
    albo dostać zeza. Próbowałem nieraz obrócić, przystrzyc (nie wiem
    jak przetłumaczyć angielskie shear) czy przekształcić perspektywę,
    ale robiło się tylko gorzej. Jedyne co można było zrobić, to wprowadzić
    kategorię "zdjęcie, które nigdy nie powinno powstać". Tutaj próbka:
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/DSC03509_as.jpg

    --
    nb