  • Data: 2010-01-19 16:10:40
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/03 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja podobnie. Może nie zwykłe zdjęcie, ale zwykłą panoramę.

    zwykle zdejcie tez zamiescilem w tym temacie
    to o puzoniscie.
    jesli malo to na lewo sa inne.

    > Można zrezygnować ze sferyczności albo nie przejmować się
    > wygibasami wynikającymi z odwzorowania kuli na płaszczyznę.

    mnie sie sferyczne podobaja.

    > W drugiej panoramie biel trochę rozmyta i przydałoby się
    > trochę ją zróżnicować (ale ja z tych co mgłę usuwają z fotek :-)
    >

    > Też. Rzuca się w oczy. Przy minimalnym powiększeniu wyczuwalna,
    > przy dwukrotnym dokuczliwa, przy czterokrotnym nieznośna.
    > 4-krotne powiększenie - gdy widać całe drzewo, to na czym stoi
    > i kawałek nieba - nie jest aż tak dużym powiększeniem.

    w pierwszej czy drugiej panoramie ?

    w zasadzie do 100 % powiekszenia nie powinno jej byc widac.
    w 400 % zdjecia sie ne oglada , ale nie ograniczalem kata widzenia ,
    mozna podejsc b. blisko do 5 stopni.

    w nastepnych panoramach przyjrze sie temu efektowi rozowego paska , to
    sprawa stosowanego software.