  • 41. Data: 2009-12-16 20:26:31
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: JD <j...@g...com>

    On 16 Gru, 20:29, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > :-)))))))))))))
    >
    > ich jest nieskonczenie duzo .
    tu sie zwyczajnie mijasz z prawda (klamiesz)

    > ale jak na sile ?
    >
    > walisz mlotem w kompa czy co ?

    jak będziesz bardzo prosił to zamieszczę screenshoty,
    ale to mało prawdopodobne, bo ty i tak wiesz lepiej.
    Dla twojej wiadomości: jedną losową obejrzałem w ten dziki sposób,
    reszty mi się nie chce, bo nudne.

    IE i IV też nie chce używać.

    --
    JD

  • 42. Data: 2009-12-16 21:08:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    http://sonorov.deviantart.com/art/119-146959277
    http://sonorov.deviantart.com/art/120-146949203

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 43. Data: 2009-12-17 10:16:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

  • 44. Data: 2009-12-17 10:26:28
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Dla twojej wiadomości: jedną losową obejrzałem w ten dziki sposób,
    > reszty mi się nie chce, bo nudne.

    co znaczy w dziki sposob ?

    jadles przy tym palcami ? . nieuzywales papieru toaletowego ?, albo
    moze rozpaliles ognisko w pokoju przed kompem i wykonales taniec
    plemienny nad zwlokami kanibalizowanej sasiadki ?

    Pliki otwieraja sie natychmiast pod warunkiem uzywania odpowiedniego
    programu.
    Jesli nie chcesz uzywac odpowienich programow , to ja za to
    odpowiedzialnosci ponosic nie moge,
    nie mozesz miec do mnie pretensji o to , ze nie chcesz uzywac
    odpowiednich programow.

    > IE i IV też nie chce używać.

    nikt nie ma o to zalu do Ciebie.
    Taka deklaracja specjalnie nikogo nie podnieca.

    Jeden osobnik nie chce uzywac IE i IV , ot tyle.
    Zmienilo sie cos po zlozeniu tej deklaracji ?

  • 45. Data: 2009-12-17 11:48:43
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > co znaczy w dziki sposob ?

    Twój sposób prezentaci panoram jest dziki.

    > Jeden osobnik nie chce uzywac IE i IV , ot tyle.
    > Zmienilo sie cos po zlozeniu tej deklaracji ?

    Nie ja jeden deklarowałem to w tym wątku,
    więc sobie "wyindukuj" nieskończona liczbę takich użytkowników.

    --
    JD

  • 46. Data: 2009-12-17 12:05:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Dez., 12:48, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:daf411f5-7c81-4edb-b54a-76500d4d54f2@
    m38g2000yqd.googlegroups.com...

    > Twój sposób prezentaci panoram jest dziki.

    ale pisales przeciez ze obejrzales w dziki sposob !!

    teraz piszesz , ze to ja prezentuje w dziki sposob .

    mylisz sie -

    Nie prezentuje panoram - udostepniam jedynie pliki .
    do prezentacji jeszcze nie doszedlem.
    I zrobie to jesli znajde odpowiedni server.
    Znasz moze taki ?
    Wlasna strona WWW odpada .

    > Nie ja jeden deklarowałem to w tym wątku,
    > więc sobie "wyindukuj" nieskończona liczbę takich użytkowników.

    jako jedyny zlozyles taka deklaracje.

    Z pewnoscia wiecej osob nie uzywa , ale nie deklarowali tego w ten
    sposob.

  • 47. Data: 2009-12-17 12:55:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 04:05:57 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > jako jedyny zlozyles taka deklaracje.
    >
    > Z pewnoscia wiecej osob nie uzywa , ale nie deklarowali tego w ten
    > sposob.

    I NiEh SiEm WpIsUjOm MiAsTa KtUrE NiE UrZyWaJoM...

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 48. Data: 2009-12-18 14:32:57
    Od: f...@a...pl

    Dnia 14-12-2009 o 18:46:12 tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > pozdr.

    Zimowo - piknik na wiszącej skale ...
    http://img31.imageshack.us/img31/4566/pikniko.jpg
    --
    FKV

  • 49. Data: 2009-12-19 13:04:02
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
    > Nie prezentuje panoram - udostepniam jedynie pliki .
    > do prezentacji jeszcze nie doszedlem.
    > I zrobie to jesli znajde odpowiedni server.
    > Znasz moze taki ?
    > Wlasna strona WWW odpada .

    Chyba umiesz obsługiwać edytor tekstu, więc śmiało sobie poradzisz z
    http://www.kompozer.net/ . Zawsze powtarzasz jak to nie warto oszczędzać
    na byle czym, więc chyba na komercyjny serwer też możesz się szarpnąć.
    Więc w czym widzisz problem?

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 50. Data: 2009-12-19 16:24:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Dez., 14:04, cichybartko <c...@g...com> wrote:

> [...]
    zhttp://www.kompozer.net/. Zawsze powtarzasz jak to nie warto oszczędzać
    >   na byle czym, więc chyba na komercyjny serwer też możesz się szarpnąć.

    nie o html chodzi - wogole nie
    tych pare linijek nie przedstwia wiekszego problemu.
    nie mam ochoty na trwonienie czasu na zarzadzanie strona WWW dla paru
    zdjec albo panoram.
    skorka nie warta wyprawy.
    jesli picasa da mozliwosc prezentacji panoram tak jak aktualnie zdjec
    to wowczas tak zamieszcze . do tej pory bardzo odpowiada mi obecna
    forma.