  • Data: 2009-12-19 16:24:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    zhttp://www.kompozer.net/. Zawsze powtarzasz jak to nie warto oszczędzać
    >   na byle czym, więc chyba na komercyjny serwer też możesz się szarpnąć.
    > Więc w czym widzisz problem?
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    nie o html chodzi - wogole nie
    tych pare linijek nie przedstwia wiekszego problemu.
    nie mam ochoty na trwonienie czasu na zarzadzanie strona WWW dla paru
    zdjec albo panoram.
    skorka nie warta wyprawy.
    jesli picasa da mozliwosc prezentacji panoram tak jak aktualnie zdjec
    to wowczas tak zamieszcze . do tej pory bardzo odpowiada mi obecna
    forma.