  • Data: 2010-01-05 18:25:24
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Mon 14 of Dec 2009 20:27, XX YY wrote:

> [...]
    D863187B95DACD80A

    > sa normalne
    > zwykly ciag zerojedynkowy.
    > umnie hula w kazdej konfuguracji.

    Po prostu widzisz swój pępek.

    > jesli sciagniesz przez download

    Żeby ściągnąć trzeba mieć prawidłowo podane namiary na ściągane.
    Ty ich nie podajesz.

    > to moze jesli dopiszesz po nazwie
    > pliku .swf zadziala .

    Ja mógłbym dopisać, gdybyś podał jaka jest nazwa tego pliku
    i gdzie on jest.

    > potrzebujesz flasha

    Ja potrzebuję pliku. Może to być nawet zzipowany swf uuencoded
    i wysłany w postaci gifa przedstawiającego dalekopisową
    taśmę perforowaną. Dam radę, jeśli będę wiedział, gdzie
    ten plik jest.

    --
    nb