  • Data: 2009-12-21 20:09:50
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Dez., 14:17, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Działa. Gratuluję Tobie i grupie że w końcu się udało przekonać ;).
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    Musze Cie zaskoczyc.

    to co widziales to sa dokladnie te same pliki , ktore pokazalem na
    poczatku tego watku.
    nie sa osadzine w html.
    dzialaja dokladnie tak samo.
    dokladnie tak samo nalezy 2 razy kliknac by je otworzyc.
    poprzednio wskazalem link na dropboxie i potem otworz
    teraz wskazany przez mnie link na wlasnej stronie www w googlach i
    otworz , ktory jest ukryty pod zdjeciem.
    plik laduje sie dokladnie tak samo i tak samo dlugo.
    Ogladajacy nie ma teraz mozliwosci wyboru przegladarki - zostaje
    otwarty automatycznie uzywanym browserem.

    Ale zalaczylem tez pare plikow osadzonych w html.

    Plik laduje sie dokladnie tak samo jak poprzedni , jedyna roznica ze
    po otwarciu ukazuje sie natychmiast wynik ladowania na biezaca -
    czyli panorama w stanie szczatkowym , rozbudowywana w miare uplywu
    czasu.

    przewaga plikow nie osadzonych w html tutaj jest taka , ze wielkosc
    okna panoramy dopasowuje sie automacznie do wielkosci monitora
    w html - do zdefiniowanej uprzednio okreslonej wielkosci ,.nie che mi
    sie pisac dlugiego programu. 3-4 linijki w html wystrczaja do
    eleganckiego osadzenia.

    nie ma absolutnie zadnej potrzeby osadzania w html .

    Jesli cos sie nie otwiera to jest to kwestia aktywnych blokad w
    opcjach interent / bezpieczenstwo u kazdego indywidualnie.