  • Data: 2009-12-16 19:23:48
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie mam  InfranView i mieć nie zamierzam.

    i tu lezy pies pogrzebany !!!

    to tak jakbys nie mial przegladarki np. do plikow jpeg i mnie
    obwinial , ze ich nie mozesz zobaczyc !!!

    Zainstaluj przegladarke do pliku swf i je zobaczysz !!!
    zrobila to sprzataczka nie rozumiem dlaczego nie moze informatyk.
    to mozna wytlumaczyc tylko i wylacznie upartoscia i checia postawienia
    na swoim - w tym wypadku nieuzasadniona.
    Nieuzasadniona gdyz jednoczesnie chcialbys , ale nie chcesz.

    gdy chcialem zobaczyc panoramy Zbooy ( zreszta mojego mistrza ) to
    tez musialem zainstalowac program do nich czyli przegladarke. bez tego
    nie hu hu . I nie napisalem ani jednego maila do zbooya ze u mnie nie
    dziala.
    W milczeniu w ciagi 10 sek program sie zainstalowal.

    > Mój post miał na celu pokazanie Ci, że tylko najwięksi ignoranci
    > odpowiadają (że tak od strony informatycznej odpowiem): SOA#1 (czyli
    > Standardowa Odpowiedź Administratora: "U mnie działa").
    >
    > U innych nie działa i Ci to zgłaszam. Ja sobie poradzę, choć moje
    > lenistwo nie zna granic.

    Wlasnie powiedzialem jak moze to dzialac - mozna zainstalowac program
    IV. Chodzi tez pod internet explorer.

    Jesli ktos swiadomie decyduje sie na niekorzystnie z tych programow to
    musi sie liczyc z ewentualnymi ograniczeniami z powodu ich braku. Ja
    za to odpowiedzialnosci nie moge ponosic.

    > Po prostu robisz fajne fotki, chciałbym obejrzeć, ale żeby aż robić
    > jakieś dodatkowe zabiegi ... fuj ...

    > Bardzo złośliwie. Ja zgłosiłem - że nie działa - nie że ja nie umiem
    > otworzyć.

    dokladnie tak samo twierdzi Libiszewski , nawet pozniej sie przyznal
    ze potrafi otworzyc , ale ciagle byl adwokatem innych , ktorzy nie
    potrafia otworzyc. Rzeczywiscie jakby byl Twoim uczniem.

    > Nie znam tego dropboxa, ale to nie mój problem. Po prostu Ci zgłaszam
    > problem. Jak uważasz, ze warto się tym zająć to się zajmij, uważasz, że
    > nie warto - nie rób nic. Tyle.

    > Znowu złośliwość ... nie umiesz bez tego żyć ?

    zlosliwosc ??

    nigdy w zyciu.
    jestem tylko rzeczowy.

    widze ze promujesz jakis sklep z czesciami samochodowymi - jestes wiec
    tym samym promotorem czesci samochodowych , czy tego chcesz czy nie -
    tak wynika z stopki , ktora tutaj pelni role reklamy , czyli
    promotora.

    > Miałem napisać w stopce, że można u mnie pisać prace magisterskie np. "z
    > logiki drzew decyzyjnych" i że "zapraszam".

    wlasciwie dlaczego nie? . Chyba ze masz umowe z wlascicielem sklepu
    ze Ty promujesz jego sklep a on Ciebie ?
    Dla mnie to byloby calkiem zrozumiale i jak najbardziej logicznie
    uzasadnione , czasami nie wypada zbyt nachalnie promowac siebie
    samego. Zreszta to nie ma znaczenia , jesli odebrales to jako
    zlosliwosc to przepraszam .