  • 21. Data: 2009-12-08 18:12:00
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 18:26, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
    > On Tue, 8 Dec 2009 06:54:08 -0800 (PST), XX YY
    >
    > <f...@g...com> wrote:
    >
    > W czym Ty to robisz? I czemu to tak drogo kosztuje?
    > --

    nie kosztuje drogo.
    rozdaje za darmo.
    taniej sie nie da.

  • 22. Data: 2009-12-08 18:16:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Nie to jest kwestia Twej starczej zlosliwosci.
    > U mnie nawet IE nie otwiera. Mam flasha!!
    > Jakos z innymi juserami nie mam zadnego problemu.
    > StaM

    ha , ha , ha ales mnie ubawil

    przez moja starcza zlosliwosc powiadasz nie umiesz obsluzyc swojego
    komputera :-)))))
    ha , ha , ha - dobre .

    a nie przypadkiem przez swoje starcze zwapnienie zyl i mozg
    niedokrwiony ?

  • 23. Data: 2009-12-08 18:23:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    Z zupełnie innej (niż do tej pory) beczki:
    http://c.wrzuta.pl/wi8782/a1a244bd000cf88a4b1d9700/0
    /imgp6848

    DA 55-300 ED f/4,0-5,8 @ 300 mm f5,8

    --
    Yogi(n)

  • 24. Data: 2009-12-08 18:45:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 10:02:58 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > czasami przepuszcza bezbarwne postaci.
    > nic nie poradze - przykro mi.

    Hmm.

    KFa nie potrafisz ustawić.
    Jedynie twoje panoramy nie otwierają się większości oglądającym, bo nie
    umiesz ich publikować poprawnie.
    Pisać poprawnie też nie potrafisz, szacunku do mowy ojczystej nie masz za
    grosz.
    Krytyki (nieważne czy uzasadnionej, czy nie) nie znosisz. A chamstwo jest
    twoją uniwersalną odpowiedzią.
    Zawsze "wiesz" wszystko "najlepiej". A gdy okazyjnie napiszesz coś z
    sensem, to natychmiast robisz wszystko, żeby inni przypadkiem tego nie
    zauważyli.

    Niech to wystarczy za mój komentarz.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 25. Data: 2009-12-08 18:47:15
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 8 Gru, 19:16, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > komputera :-)))))
    > ha , ha , ha - dobre .
    >
    > a nie przypadkiem przez swoje starcze zwapnienie zyl i mozg
    ..a mam te pare dolegliwosci, lecz z komputerem nie mam problemu,
    tylko aby otworzyc Twoje obrazki. Musze obsluzyc jedno po drugim
    okienko by wyrazic zgode. Sytem komputera poznal sie na Tobie lepiej
    odemnie.
    StaM

  • 26. Data: 2009-12-08 19:01:10
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 8 Dec 2009 10:12:00 -0800 (PST), XX YY
    <f...@g...com> wrote:

    >nie kosztuje drogo.
    >rozdaje za darmo.
    >taniej sie nie da.
    Może jaśniej - w jakim programie robisz te panoramy?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 27. Data: 2009-12-08 19:05:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 20:01, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > Może jaśniej - w jakim programie robisz te panoramy?
    > --
    > Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    > dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    ptgui

  • 28. Data: 2009-12-08 19:11:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Zawsze "wiesz" wszystko "najlepiej". A gdy okazyjnie napiszesz coś z
    > sensem, to natychmiast robisz wszystko, żeby inni przypadkiem tego nie
    > zauważyli.
    >
    > Niech to wystarczy za mój komentarz.

    dlugo jeszcz ebedziesz tak mekolil i uzalal sie nad wlasna
    bezradnoscia?

    Cichybartko mial watpliwosci jak otworzyc pliki , sprawa sie dawnoa
    wyjasnila , a ty ciagle jeczysz.

    jesli sie u kogos otwiera a u innego nie , tzn ze ten ktos ma u siebie
    zainstalowany odpowiedni program a ten inny nie i tyle - cala prawda.

  • 29. Data: 2009-12-08 19:16:00
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 8 Dec 2009 11:05:36 -0800 (PST), XX YY
    <f...@g...com> wrote:

    To jeszcze jaśniej - że możesz ,,obracać'' tą panoramą tak jakbyś
    obracał głową? Bo przejrzałem opis programu a on generuje albo zwykłe
    duże obrazki albo coś w QickTimie chyba?

  • 30. Data: 2009-12-08 19:18:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 11:11:31 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > dlugo jeszcz ebedziesz tak mekolil i uzalal sie nad wlasna
    > bezradnoscia?

    Wrzuć mnie do KF jak ci przeszkadza, że cię krytykuję. Nie będę wtedy
    naruszać twojego wygórowanego mniemania o własnej osobie.

    Chociaż coś ci z tym KFem strasznie nie idzie ostatnio.

    > Cichybartko mial watpliwosci jak otworzyc pliki , sprawa sie dawnoa
    > wyjasnila , a ty ciagle jeczysz.

    Ależ ja potrafię je otworzyć. To, że z reguły nie widzę powodu (nie chce mi
    się) to już sprawa osobna.

    Natomiast to, że nie potrafisz ich opublikować tak, żeby można było je
    otworzyć nie sięgając prawą ręką do lewego ucha jest faktem, nie tezą którą
    można argumentować

    > jesli sie u kogos otwiera a u innego nie , tzn ze ten ktos ma u siebie
    > zainstalowany odpowiedni program a ten inny nie i tyle - cala prawda.

    Przecież nawet u ciebie nie działa to prawidłowo, bo prezentacja flashowa
    powinna się uruchamiać bez konieczności pobierania na dysk. :P

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer