  • 31. Data: 2009-12-08 19:21:47
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 09:47:57 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > to cos masz jeszcze ustawione nie tak jak powinno.

    Mam sobie zmieniać konfigurację tylko dla Twoich flashy? Nie jesteś aby
    troszkę zbyt egocentryczny?

    > u mnie sie nie rozmywa a jakosc jest powyzej przecietnej.

    Po otwarciu tak, po powiększeniu (shiftem chyba) szybko jakość leci w
    kosmos....

    Henry

  • 32. Data: 2009-12-08 19:37:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 20:21, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Mam sobie zmieniać konfigurację tylko dla Twoich flashy? Nie jesteś aby
    > troszkę zbyt egocentryczny?

    nie , nie zmieniaj , wowczas moze cos innego gorzej dzialac , co jest
    wazniejsze dla Ciebie.
    wskazuje tylko na mozliwa przyczyne.

    nie ja jestem tworca formatu flash , nie ja ponosze odpowiedzialnosc
    jesli cos nie tak z tym formatem.

    > Po otwarciu tak, po powiększeniu (shiftem chyba) szybko jakość leci w
    > kosmos....
    >
    > Henry

    panoramy sferyczne maja to do siebie ze bardzo latwo przekroczyc
    powiekszenie 100 %
    wowczas widzie sie artefakty . nic nie mozna poradzic poza
    zwiekszeniem rozdziczosci samej panoramy i zmniejszeniem stopnia
    kompresji.

    te sa o rozdzielczosci ok 43 MPX i kompresja taka ze daje do ok 20
    Mb - i tak duzo. ten server nie przyjmujeponad 25 Mb.

    Jesli nie masz jakis szczegolnych ograniczen sprzetowych to taki jest
    urok panoram sferycznych.
    nie da sie z odleglosci np 10 m przeczytac monety 10-cio groszowej ,
    to przekracza mozliwosci sprzetowe.

    Robilem panoramy sfer. z 50 - ciu kilku zdjec ( 17 mm na aps-c) -
    miala cos 400 MPX i podchodzila pod 1 GB ( jeszcze jako zdjecie
    plaskie) , i tez sa granice , tez rpodzielczosci monitora ok 60 dpi
    nie przeskoczysz.

    Poprawe rozdzielczosci daje FF - mam robione tez stalka 20 MM na FF
    skladane z 2u-u paru zdjec i tez rozdzielczosc jest ograniczona choc
    lepsza.

    to sa ograniczenia sprzetowe i technologiczne.

    za kilkanascie lat bedzie lepiej.
    -cierpliwosci.

  • 33. Data: 2009-12-08 19:43:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > lepsza.
    >
    > to sa ograniczenia sprzetowe i technologiczne.

    W tym wypadku raczej wynikające z (nie)umiejętności. I to na każdym etapie.
    Pewnie ten gość ma lepszy sprzęt :)
    http://www.fototv.pl/newsy/wydarzenia/elektrownia-re
    loaded.html

    > za kilkanascie lat bedzie lepiej.
    > -cierpliwosci.

    Długo się będziesz uczył :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-12-08 19:47:28
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 20:16, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
    > On Tue, 8 Dec 2009 11:05:36 -0800 (PST), XX YY
    >
    > <f...@g...com> wrote:
    >
    > To jeszcze ja niej - e mo esz ,,obraca '' t panoram tak jakby
    > obraca g ow ? Bo przejrza em opis programu a on generuje albo zwyk e
    > du e obrazki albo co w QickTimie chyba?
    > --
    > Kiedy publikacja zdj w internecie wymaga a odwagi...
    > dzi wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    pano 2vr z plaskiej equirec... ( co za straszne slowo ) do flash

    ptgui moze generowac Q.T. podobnie jak panov2r

  • 35. Data: 2009-12-08 19:57:06
    Od: JD <j...@g...com>

    On 8 Gru, 15:01, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!

    Odnalazłem płytkę z zeszłego roku z imprez końskich :)
    trochę was pozanudzam ;)

    http://jacek3d.deviantart.com/art/Izi-Paha-146134111

    JD

  • 36. Data: 2009-12-08 19:58:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Ależ ja potrafię je otworzyć. To, że z reguły nie widzę powodu (nie chce mi
    > się) to już sprawa osobna.

    no widzisz sam jaka jestes saska pierdola

    nie masz nic do powiedzenia w temacie , nie masz do pokazania zdjec a
    spierac sie o przyslowiowa d. maryny sprawia ci przyjemnosc.

  • 37. Data: 2009-12-08 20:38:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 11:58:20 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > no widzisz sam jaka jestes saska pierdola

    Saska pierdoła to jest gość, który nie potrafi tak wystawić pliku
    flashowego, żeby przeglądarka otworzyła go bezpośrednio bez konieczności
    zgrywania pliku na dysk.

    > nie masz nic do powiedzenia w temacie , nie masz do pokazania zdjec a
    > spierac sie o przyslowiowa d. maryny sprawia ci przyjemnosc.

    A kto tu się spiera? To ty się pienisz nad faktami.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 38. Data: 2009-12-08 20:42:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > wowczas widzie sie artefakty . nic nie mozna poradzic  poza
    > zwiekszeniem rozdziczosci samej panoramy  i zmniejszeniem stopnia

    och sorry mozna poradzic . mozna ograniczyc stopien zblizenia.
    ja tego nie ograniczalem specjalnie chyba jest do kata 5 st. ale
    gdybym ustawil np do kata 30 st to artefaktow nie zobaczysz gdyz
    flash nie pozwoli na takie zblizenie.

  • 39. Data: 2009-12-08 20:51:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 21:38, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Saska pierdoła to jest gość, który nie potrafi tak wystawić pliku
    > flashowego, żeby przeglądarka otworzyła go bezpośrednio bez konieczności
    > zgrywania pliku na dysk.

    a kto powiedzial , ze nie moze byc wgrany najpierw na dysk a potem
    odtworzony?
    z jakiego powodu nie ?
    a sa powody dla ktorych ma to gleboki sens- w przypadku klopotow z
    transferem danych , a te sie zdazaja.

    raz sciagasz i ogladasz plynnie do woli jak dlugo chcesz.

    nic bardziej denerwujacego niz zacinajaca sie panorama z powodu przerw
    w transferze.

    Nawet nie musisz usuwac z dysku , otwierasz jedynie bez zapisywania.
    w razie czego jest do odnalezienia w tempor. . super wygodne -
    wystarczy tylko rozumniec co sie robi i dlaczego , a z tym masz
    klopoty.

    Podejrzewam , ze nawet nie potrafilbys zrobic tego o czym piszesz bez
    otwierania wlasnej strony www.

  • 40. Data: 2009-12-08 21:27:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > klopoty.
    > Podejrzewam , ze nawet nie potrafilbys zrobic tego o czym piszesz bez

    Czy już naprawdę każdego dnia musisz tworzyć megawątek promujący jakieś
    nowe kretyństwo? W tym tempie za pół roku tematów foto ci braknie i
    pewnie jako uznany omnibus będziesz nas uczył dzieci robić...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jeśli czegoś nie rozumiesz to najlepiej napisz ''to jest czysta
    demagogia!''/