  • 11. Data: 2009-12-08 16:46:34
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > Najbardziej boli mnie , ze Libiszewski jak zwykle sie wyglupil.

    Sam się wygłupiasz. Nikt normalny nie otwiera nieznanych śmieci bez
    rozszerzeń, jeszcze od takiego autora.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-12-08 16:52:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 08:30:15 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > gdybym je umiescil gdzies na jakims innym serwerze mialby dokladnie
    > taka sama szanse jak teraz.
    > trzeba miec zainstalowanego flasha.
    > Tak to dziala.

    Tylko twoje pliki flashowe się w firefoxie nieprawidłowo identyfikują jako
    application/x-octetstream, a nie flash.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 13. Data: 2009-12-08 17:04:52
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 08:30:15 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > trzeba miec zainstalowanego flasha.

    I IE, bo pod Operą też mi nie chciało działać...

    Zresztą otworzyłem dwie pod IE i trochę nudne. Poza tym jakość jest bardzo
    słaba - wystarczy lekko powiększyć i już wszystko się rozmywa...

    Henry

  • 14. Data: 2009-12-08 17:17:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:

    > I IE, bo pod Operą też mi nie chciało działać...

    Tak a propos felszy:
    http://blog.konieczny.be/sid/82af73ab3c40a0603863288
    016c6cce0/2008/11/28/grozne-ciasteczka-flashowe-flas
    h-cookies/

    Jakoś nie lubię być materiałem marketingowym i przeniosłem ciastka jak i
    kesz na ramdysk. Zresztą firefox mam zthinstallowany (czyli wyizolowany
    od systemu) razem z flashem, adblockiem i prefbarem) i ma powyłączane
    różne dziwne rosnące bazy danych niewiadomoczego. Szkoda, że taka szybka
    i sprawna przeglądarka jest produktem całkowicie niszowym w świadomości
    społecznej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 15. Data: 2009-12-08 17:26:35
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 8 Dec 2009 06:54:08 -0800 (PST), XX YY
    <f...@g...com> wrote:

    W czym Ty to robisz? I czemu to tak drogo kosztuje?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 16. Data: 2009-12-08 17:47:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 18:04, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Zresztą otworzyłem dwie pod IE i trochę nudne. Poza tym jakość jest bardzo
    > słaba - wystarczy lekko powiększyć i już wszystko się rozmywa...

    to cos masz jeszcze ustawione nie tak jak powinno.
    u mnie sie nie rozmywa a jakosc jest powyzej przecietnej.

    moze to kwestia karty graficznej ?

  • 17. Data: 2009-12-08 17:51:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 17:52, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Tylko twoje pliki flashowe się w firefoxie nieprawidłowo identyfikują jako
    > application/x-octetstream, a nie flash.
    >
    > --
    to kwestia konfiguracji twego kompa.
    nie mam czasu teraz zeby cie szkolic.

    jak nie da rady , to nie da rady - trudno.

  • 18. Data: 2009-12-08 17:56:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 09:51:20 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > to kwestia konfiguracji twego kompa.
    > nie mam czasu teraz zeby cie szkolic.
    > jak nie da rady , to nie da rady - trudno.

    Tak tak, jasne. Zabawny jesteś. Jak tam konfiguracja twojego KF? Nie
    przecieka aby?

  • 19. Data: 2009-12-08 18:02:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 18:56, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Tak tak, jasne. Zabawny jesteś. Jak tam konfiguracja twojego KF? Nie
    > przecieka aby?

    czasami przepuszcza bezbarwne postaci.
    nic nie poradze - przykro mi.

  • 20. Data: 2009-12-08 18:09:44
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 8 Gru, 18:51, XX YY <f...@g...com> wrote:
    > On 8 Dez., 17:52, Andrzej Libiszewski

    > to kwestia konfiguracji twego kompa.
    > nie mam czasu teraz zeby cie szkolic.
    >
    > jak nie da rady , to nie da rady - trudno.
    Nie to jest kwestia Twej starczej zlosliwosci.
    U mnie nawet IE nie otwiera. Mam flasha!!
    Jakos z innymi juserami nie mam zadnego problemu.
    StaM