  • Data: 2009-12-09 07:58:35
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Dez., 23:32, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Bo nie zamierzam sobie zaśmiecać dysku twoim fotoszrotem.

    > Ależ oczywiście. We wszystkim można się doszukać głębokiego sensu,
    > wystarczy odpowiedni świr.

    > Googlemaps i Zumi też mam sobie pobierać całe na dysk jak chcę zobaczyć
    > najbliższą okolicę, czy mogę jednak pozostać przy dostępie do map i zdjęć
    > na żądanie?

    > Weź hydroksyzynę, nie będziesz się denerwował byle czym.

    > Ja twoich śmieci nie chcę mieć na dysku, jasne?

    > Powtarzam jeszcze raz: nie zamierzam sobie robić śmietnika na dyskach.

    nawet nie wiesz o tym ze wchodzac w panoramke jest ona sciagana na
    dysk
    czekasz przeciez jak sie zaladuje . Sadzisz ze calosc przechodzi tylko
    do ram ?
    Zajrzyj do teczki internet tempor. czy aby przypadkiem po
    obejrzeniu nie zostal tam zapisany plik w calosci ?

    niemal kazda duperele ktora gdzies ogladasz w sieci masz zapisana na
    dysku o czym nie wiesz.

    kazdy filmik np z youtube ktory przegladasz bedzie zapisany i mozesz
    sie go na dysku doszukac pod jakims oznaczeniem.

    > Podejrzewam, że powinieneś porozmawiać z psychiatrą.

    i co mam mu powiedziec ?
    ze Libiszewski nie potrafi otworzyc prostego pliku ?

    zobacz co mowi google na temat twoich racji:

    http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word
    1=xxyy&word2=libiszewski

    he , he , he