  • Data: 2009-12-09 13:08:47
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Dez., 13:25, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Dwuklik lewym klawiszem wywołuje dialog pt. otworzyć czy zapisać?
    > -> otworzyć: wybierz aplikację...
    > -> zapisać: zapisuje plik o nazwie np. "Nastroj". brak rozszerzenia.
    > Próba otworzenia go: wybierz aplikację...
    >
    > Mógłbyś więc w skrócie opisać więc, jak go otworzyć?
    > Oczywiście, flasha mam. Kłopotów z innymi flashami nie mam.
    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >     z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.- Zitierten Text ausblenden -

> [...]

    klikam podany link , klikam otworz ( nie zapisuje) i chwile trzeba
    poczekac .

    po chwili panorama sie otwiera sama i fruwasz do woli.
    troche opasle sa te pliki wiec niektore sie laduja dluzej.

    mnie otwiera bez problemu irfanviewem , ktory jest zainstalowany
    sobie w komputerze i go nie otwieram w tym celu.

    jest dokladnie tak samo prosto jak przez kazdy inny server gdzie tez
    musisz 2 razy kliknac - raz na link servera , drugi na uruchomienie
    panoramy.

    jesli ja wchodze w jakies servery z panoramami tez nie od razu
    wszystko dzialalo , musialem cos zainstalowac.

    czy masz irfanviewa ?- jesli nie to przydatny i do innych celow .