  • Data: 2009-12-09 12:25:03
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > to kwestia konfiguracji twego kompa.
    > nie mam czasu teraz zeby cie szkolic.

    Dwuklik lewym klawiszem wywołuje dialog pt. otworzyć czy zapisać?
    -> otworzyć: wybierz aplikację...
    -> zapisać: zapisuje plik o nazwie np. "Nastroj". brak rozszerzenia.
    Próba otworzenia go: wybierz aplikację...

    Mógłbyś więc w skrócie opisać więc, jak go otworzyć?
    Oczywiście, flasha mam. Kłopotów z innymi flashami nie mam.