  • 1. Data: 2009-10-26 20:31:54
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/43 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Spuscmy zaslone milczenia nad sportowym wydarzeniem
    tygodnia i przejdzmy od razu do rzeczy - jak co
    poniedzialek zaczal sie nowy zdjeciotydzien w zwiazku
    z czym serdecznie zapraszam do chwalenia sie
    swoimi nowozrobionoymi lub nowoobrobionymi
    fotografiami

    Mnie wreszcie dzis udalo sie wyrwac na chwile do
    lasu - zdjecia moze mniej wazne ale akumulatory podladowalem
    (w organizmie a nie w aparacie) Acha zdjecia jakies tez
    pstryknalem

    http://plfoto.com/1982170/zdjecie.html

    http://plfoto.com/1982182/zdjecie.html

    do czego i Was zachecam

    Jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-10-26 20:48:11
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/43 - fotoplenery.eu
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://c.wrzuta.pl/wi6709/02b011cb0022099a4ae0dba2/0
    /ntarg

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2009-10-26 21:13:41
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    Niby dwa takie same widoczki, a jednak nieco inna skala.

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/013.jpg

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/014.jpg

    Matusz

  • 4. Data: 2009-10-26 21:15:31
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Witam.

    http://foto.szkielkoioko.com.pl/5/21.jpg

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 5. Data: 2009-10-27 08:31:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    tomek pisze:

    > http://plfoto.com/1982170/zdjecie.html
    >
    > http://plfoto.com/1982182/zdjecie.html

    Bardzo sympatyczne, zwłaszcza, że pogoda nie rozpieszcza :)

    A z mojej strony coś takiego:
    http://sonorov.deviantart.com/art/68-141510399

  • 6. Data: 2009-10-27 17:22:22
    Od: XX YY <f...@g...com>

    tylko dla odwaznych :

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=C7942B0F5F204EA6
    EF9A2730F7AA1437

    XXX

  • 7. Data: 2009-10-27 19:36:22
    Od: "JD" <j...@g...com>

    W innym tygodniu w pracowni pewnego fotografa,:

    http://jacek3d.deviantart.com/art/A-Z-141445017

    --
    pozdrawiam
    JD