  • 1. Data: 2009-10-05 16:50:10
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/40 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Dzisiaj tylko szybciutko - nadszedl nowy tydzien wiec
    konczymy watek 39-ty i zapraszam do pokazywania nowych zdjec
    oraz do dyskusji na ich temat w watku 40-stym

    Jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-10-05 20:30:14
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/40 - fotoplenery.eu
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > ... zapraszam do pokazywania nowych zdjec
    > oraz do dyskusji na ich temat w watku 40-stym

    http://mgpl.deviantart.com/art/357-139057812

    pzdr.
    mg

  • 3. Data: 2009-10-05 21:00:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    http://c.wrzuta.pl/wi820/1a45db380019399b4ac87d95/0/
    imgp3094
    http://c.wrzuta.pl/wi19429/2f6ad2470010faa74ac87da2/
    0/imgp3641

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2009-10-05 21:41:12
    Od: 2late <d...@w...pl>

    tomek wrote:
    > Witam!

    Banal. Zachod slonca.

    http://img202.imageshack.us/img202/2000/p1060816.jpg

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

  • 5. Data: 2009-10-06 06:40:40
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Dzisiaj tylko szybciutko - nadszedl nowy tydzien wiec
    > konczymy watek 39-ty i zapraszam do pokazywania nowych zdjec
    > oraz do dyskusji na ich temat w watku 40-stym

    Witam,

    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/hotel-a
    ndels/_mg_4084.jpg
    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/hotel-a
    ndels/_mg_4101.jpg
    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/hotel-a
    ndels/_mg_4138.jpg

    Przemek

  • 6. Data: 2009-10-06 07:59:45
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Witam.

    Dziś bardziej 'odpustowo'. ;)

    http://www.bakulik.pl/C-B/AiP1/134.jpg

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 7. Data: 2009-10-06 08:13:38
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Przemek Wrzesinski pisze:

    > Witam,

> [...]
    pierwsze dwa świetne....

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2009-10-06 16:38:01
    Od: canonierka <w...@o...pl>

    > http://c.wrzuta.pl/wi820/1a45db380019399b4ac87d95/0/
    imgp3094

    nie wiem czemu, ale wygląda mi to na Rudno...
    mam rację?

    pzdr.

    --
    woytaski

  • 9. Data: 2009-10-06 19:38:17
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    2late wrote:

    > Banal. Zachod slonca.
    >
    > http://img202.imageshack.us/img202/2000/p1060816.jpg

    http://www.allegro.pl/listing/showcat.php?id=11715&s
    g=0

    :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 10. Data: 2009-10-06 20:51:23
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > http://www.allegro.pl/listing/showcat.php?id=11715&s
    g=0

    Co to za sugestia?
    ;)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)