  • 1. Data: 2009-09-28 16:15:55
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/39 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Rozpoczyna nam sie kolejny tydzien a na ubieglotygodniowy
    watek warto bylo IMO rzucic okiem i zobaczyc kilka nowych namalowanych
    Jankowym aparatem zawijasow - jak chocby ten

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/29/7.htm

    albo na ciekawie skomponowane zdjecie Łukasza

    http://www.bakulik.pl/C-B/AiP2/150.jpg

    Ale to juz przeszlosc - teraz czas na nowe zdjecia, nowe pomysly
    i wrazenia

    Ja znowu zaczynam tatrzansko

    http://plfoto.com/1961608/zdjecie.html

    i zapraszam wszystkich stalych i niestalych uczestnikow naszej
    zabawy do pokazywania nowych zdjec.

    Jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-09-28 16:22:46
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/39 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 28 Sep., 18:
    Jesienny odlot:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5386375589737733538

    Jesienny przylot

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5386375680561517234

    jak zwykle picassa lubi wcisnisniety F11

    XXX

  • 3. Data: 2009-09-28 16:27:56
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Rozpoczyna nam sie kolejny tydzien ...

    Dzisiaj prezentuję cyfrowy "fejk" czyli coś co właśnie wyszło z Canona
    T50, Fomapanu 400, R09 i koreksu PZO ;)

    http://mgpl.deviantart.com/art/355-138539867
    http://mgpl.deviantart.com/art/354-138539768
    http://mgpl.deviantart.com/art/356-138539939

  • 4. Data: 2009-09-28 16:34:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Efekt zabaw w piromana ;)

    http://sonorov.deviantart.com/art/41-138323711

  • 5. Data: 2009-09-28 17:03:28
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    >T50, Fomapanu 400, R09 i koreksu PZO ;)

    rewelka,
    pamiętam, kiedy ja, posiadacz koreksu Krokus,
    wzdychałem do zdjęcia aparatu
    przy artukule w "FOTO" pt.
    "Jeszcze jedna lustrzenka bez dźwigni naciągowej",

    a przy artykułach o T70 i T90 to mi się w głowie kręciło ;-)

    P.

  • 6. Data: 2009-09-28 17:23:13
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Dźwięk:
    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/dzwiek/ms1.jpg

    Matusz

    Ps. Jako ciekawostka (nie jest to moja propozycja na zdjęcie tygodnia).
    Wiem gdzie jest ostatni grosz.
    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/011.jpg

  • 7. Data: 2009-09-28 17:46:13
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Ja znowu zaczynam tatrzansko

    To ja mazursko, choć chyba nietypowo.

    JD

  • 8. Data: 2009-09-28 17:49:27
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Ja znowu zaczynam tatrzansko

    http://picasaweb.google.pl/Jacek3d/Foto#538657502454
    3745666

    To ja mazursko

    JD

  • 9. Data: 2009-09-28 18:14:45
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 28-09-09 19:49 JD był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > http://picasaweb.google.pl/Jacek3d/Foto#538657502454
    3745666

    > To ja mazursko

    Mocne. To w tym tygodniu? ;)

    R.

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 10. Data: 2009-09-28 18:19:33
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Ra-Deck" <n...@t...latwo.pl> napisał w wiadomości
    > dnia 28-09-09 19:49 JD był(a) uprzejmy(a) napisać:

    3745666

    > Mocne. To w tym tygodniu? ;)

    Długo spałem ;)

    JD