  • 11. Data: 2009-09-08 20:44:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/36 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Sep., 10:23, "Thomas" <a...@b...pl> wrote:
    > Ode mnie (z bytnosci w Bulgarii) -
    Plowdiw:http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/38
    96045611/sizes/o/

    > T.

    za to zdjecie powinens otrzymac dozywotni zakaz wjazdu do Bulgarii.

  • 12. Data: 2009-09-08 20:50:48
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    96045611/sizes/o/

    > za to zdjecie powinens otrzymac dozywotni zakaz wjazdu do Bulgarii.

    No nie wiem. W oryginale, to wygladalo jeszcze gorzej :P
    Zdjecie jest adekwatne do tego co przedstawia.

    Thomas

  • 13. Data: 2009-09-08 21:36:34
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    96045611/sizes/o/

    > za to zdjecie powinens otrzymac dozywotni zakaz wjazdu do Bulgarii.

    Choc w sumie fakt. Straszny potworek to zdjecie. Ni przypial, ni przylatal.
    Wszystko co mozliwe, to lezy i kwiczy.
    Na usprawiedliwienie moge rzecz tyle, ze swiatlo bylo do dupy (cien na dole
    z innego budynku), wasko (ciezko bylo sie sensownie ustwawic), droga krzywa
    (ukosna), a sam bydynek i mur tez krzywy i to mocno i wyszlo jak widac.
    Konstrukcja jakkolwiek mi sie podobala, wiec chcialem to uwiecznic. Jak
    napisalem wczesniej - beznadziejnosc fotografi oddaje beznadziejnosc
    rzeczywistosci ;-)
    Najfajniejsze jest to, ze wiekszosci ogladajacych sie podoba (na tej grupie
    pewnie nikomu, ale tu same "artysty" siedza wiec...).

    Thomas

  • 14. Data: 2009-09-08 22:17:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Dorzucę się z moim zdjęciem w tym tygodniu, chociaż większość zdjęć tu
    prezentowanych przyprawia mnie o spore kompleksy...

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/jnitIGQ8enUWuqyC
    cweGuw?feat=directlink

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 15. Data: 2009-09-09 05:48:55
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Plamiasto-prawie-jesiennie:

    http://ggora.art.pl/nowe?g2_itemId=848

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 16. Data: 2009-09-09 06:54:27
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Zupełne nic ale bardzo mi sie podoba ;)
    http://xyzyk.pl/inne/foto.php?img=090825_103558.jpg

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 17. Data: 2009-09-09 10:34:18
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Thomas pisze:
    > Najfajniejsze jest to, ze wiekszosci ogladajacych sie podoba (na tej
    > grupie pewnie nikomu, ale tu same "artysty" siedza wiec...).

    Ja bym jeszcze dodał filozofowie, politycy, naukowcy w jednym ;).
    Nie przejmuj się :) przynajmniej jest wesoło i przede wszystkim
    merytorycznie ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 18. Data: 2009-09-09 17:35:38
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 08 of Sep 2009 23:36, Thomas wrote:

> [...]
    > Najfajniejsze jest to, ze wiekszosci ogladajacych sie podoba (na tej
    > grupie pewnie nikomu, ale tu same "artysty" siedza wiec...).

    Ależ tu nie chodzi o jakiś wyszukany artyzm, ale o elementarną
    wrażliwość.
    To zdjęcie po prostu odrzuca. Autolevel kolorów da tyle,
    że przynajmniej da się ugryźć, żeby móc powiedzieć coś
    o jego smaku, a później ewentualnie ocenić.

    --
    nb

  • 19. Data: 2009-09-09 19:29:17
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > że przynajmniej da się ugryźć, żeby móc powiedzieć coś
    > o jego smaku, a później ewentualnie ocenić.

    Ale po co autolevel kolorow, zeby splaszczyc zdjecie wyblaklym kolorkiem?
    Zdjecie pali po galach bo tak chcialem. Myslisz, ze mi przez przypadek tak
    wyszlo? To zdjecie to jest takie cos jak te przepalone pseudo HDRy :)
    Jednym sie podoba, innym nie.

    Thomas

  • 20. Data: 2009-09-09 23:17:25
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Witam!
    >
    > Informuje ze zaczal sie nastepny tydzien ...

    Dobrze wiedzieć ;)

    http://mgpl.deviantart.com/art/328-135971821
    http://mgpl.deviantart.com/art/332-135972062

    pzdr.