    From: "Thomas" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/36 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 8 Sep 2009 23:36:34 +0200

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:38b53bee-7595-4c49-976c-87c5fd2952d0@a21g2000yq
    c.googlegroups.com...
> [...]
    96045611/sizes/o/

    > za to zdjecie powinens otrzymac dozywotni zakaz wjazdu do Bulgarii.

    Choc w sumie fakt. Straszny potworek to zdjecie. Ni przypial, ni przylatal.
    Wszystko co mozliwe, to lezy i kwiczy.
    Na usprawiedliwienie moge rzecz tyle, ze swiatlo bylo do dupy (cien na dole
    z innego budynku), wasko (ciezko bylo sie sensownie ustwawic), droga krzywa
    (ukosna), a sam bydynek i mur tez krzywy i to mocno i wyszlo jak widac.
    Konstrukcja jakkolwiek mi sie podobala, wiec chcialem to uwiecznic. Jak
    napisalem wczesniej - beznadziejnosc fotografi oddaje beznadziejnosc
    rzeczywistosci ;-)
    Najfajniejsze jest to, ze wiekszosci ogladajacych sie podoba (na tej grupie
    pewnie nikomu, ale tu same "artysty" siedza wiec...).

    Thomas