  • 21. Data: 2009-08-31 22:05:44
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/35 - fotoplenery.eu
    Od: Dariusz Bobak <d...@k...eu.org>

    Witam,

    Zobaczmy, co ma do powiedzenia Mister Proper:

    > W tym tygodniu ptaszki rządzą, jeszcze dwa:

    I jeszcze jeden:
    http://kofeina.net/~deni/misc/opavska_sova.jpg

    pozdrawiam debiutując,
    Deni

  • 22. Data: 2009-09-01 08:16:54
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Autoportret na zakupach:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/25/1.htm

    w kapeluszu ???

    :-)

  • 23. Data: 2009-09-01 10:24:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anjay pisze:

    > w kapeluszu ???
    >
    > :-)

    Zgadł pan i wygrał ''wyróżnienie publiczne w obecności rady
    pedagogicznej i uczniów'' /z dedykacją, bo dziś pierwszy września/ :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-09-01 10:26:10
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    Wakacyjny pstryk z wycieczki w Dolinie 5 stawów:

    http://fc02.deviantart.com/fs26/f/2009/243/5/2/Polan
    d_no_192_by_Sesjusz.jpg

    :)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 25. Data: 2009-09-01 12:12:51
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:46:51 -0700 (PDT), mg napisał(a):

    > Taaaak ... to jest wątek miesiąca ...

    I na dodatek tak-jakby-monolog ;)

    PS: w zdjęciu z Panem i Drzewem rzuciły mi się do ócz czarne macki,
    które zachodzą Pana od tyłu. Zapewne po to by dusić! Aż się stare,
    czwartkowe Kobry przypominają... z czarną ręką.

    :)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 26. Data: 2009-09-01 12:17:44
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 12:26:10 +0200, Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):

    > Wakacyjny pstryk z wycieczki w Dolinie 5 stawów:
    > http://fc02.deviantart.com/fs26/f/2009/243/5/2/Polan
    d_no_192_by_Sesjusz.jpg
    > :)

    W konkursie na "Matrycę z największą ilością hotów" miałbyś murowane
    ferst-plejs ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 27. Data: 2009-09-01 17:44:14
    Od: JD <j...@g...com>

    On 1 Wrz, 14:12, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > I na dodatek tak-jakby-monolog ;)

    Nie miałem możliwości nawiązania dialogu,
    ale w zdjęciu z panem, to miałem na myśli przesunięcie pana,
    a nie aparatu w górę i w lewo. I wcale nie wiem czemu, tak jakoś...

    natomiast co do tego zaułka, zdjęcie zrobiłem na plenerze w Łodzi,
    w szybkim przejściu między z jednej knajpy do drugiej :D
    i też nie pokuszę się o głębszą analizę, kadr na wyczucie w 3sek.

    JD

  • 28. Data: 2009-09-02 05:08:23
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Zgadł pan i wygrał ''wyróżnienie publiczne w obecności rady
    > pedagogicznej i uczniów'' /z dedykacją, bo dziś pierwszy września/ :)

    eee tam... to nie było zgadywanie tylko zdziwienie
    wyróżnień ci u nas niemało, ale i to przyjmiemy jako znak naszego
    zwycięstwa ;-)

  • 29. Data: 2009-09-03 11:48:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 31 Aug., 12:13, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Jako ze znow nadszedl nowy tydzien, otwieram nowy watek "zdjecia tygodnia"
    > i zapraszam do pokazywania "nowozrobionych" zdjec oraz do fotograficznej
    > dyskusji - jesli oczywiscie (na co licze) bedzie cos ciekawego do omowienia.

    warto wcisnac F11

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5377203220520586770

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides