  • 1. Data: 2009-08-31 07:28:24
    Temat: Kodak Edge vs Kodak Endura
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    W labie mogę zrobić odbitki 10*15 z cyfry na papierze błyszczącym
    Kodak Endura lub Kodak Edge. Endura jest o 2 gr na sztuce droższa.
    Jest jakaś istotna różnica między tymi papierami?
    Co wybrać żeby ewentualnie było lepiej?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-08-31 22:23:38
    Temat: Re: Kodak Edge vs Kodak Endura
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Tadeusz wrote:
> [...]
    > Kodak Endura lub Kodak Edge. Endura jest o 2 gr na sztuce droższa.
    > Jest jakaś istotna różnica między tymi papierami?

    Żeby było lepiej - zrób po dwie odbitki i porównaj.
    Wiele papierów różni się naprawdę wiele i warto tego "doświadczyć".
    Zwłaszcza jak robisz większe zamówienie :)

    d.