  • 1. Data: 2009-08-31 10:13:30
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/35 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Jako ze znow nadszedl nowy tydzien, otwieram nowy watek "zdjecia tygodnia"
    i zapraszam do pokazywania "nowozrobionych" zdjec oraz do fotograficznej
    dyskusji - jesli oczywiscie (na co licze) bedzie cos ciekawego do omowienia.

    Ja w tym tygodniu nietypowo - Kosciol Pokoju w Jaworze

    http://plfoto.com/1939170/zdjecie.html

    przypominam rowniez, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-08-31 11:28:11
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/35 - fotoplenery.eu
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Jako ze znow nadszedl nowy tydzien, otwieram nowy watek "zdjecia tygodnia"
    > i zapraszam do pokazywania "nowozrobionych" ...

    Witam,
    W tym tygodniu zacznę frywolnie od ptaszków: w górę ptaszki!

    http://img23.imageshack.us/img23/7172/ptaszki001.jpg

    pozdrawiam
    MP

  • 3. Data: 2009-08-31 12:25:02
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Witam :)

    rowerowo:
    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090826/peln
    a_amortyzacja.jpg

    pozdrawiam
    Witek

  • 4. Data: 2009-08-31 13:42:41
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h7gc4b$9eq$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > W tym tygodniu zacznę frywolnie od ptaszków: w górę ptaszki!
    > http://img23.imageshack.us/img23/7172/ptaszki001.jpg

    Jak zobaczylem to zdjecie to jakos przypomnialo mi sie moje
    zrobione przed laty :-)

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    e-tygodnia-tydzien-2009/35/-694.html

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 5. Data: 2009-08-31 17:28:03
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    tomek napisał(a):
> [...]
    > dyskusji - jesli oczywiscie (na co licze) bedzie cos ciekawego do omowienia.

    Michael J. był w całości ~10 wątków niżej ale jeden strzał na FP
    http://mgpl.deviantart.com/art/302-135205822

    Do tego trochę czegoś z zupełniej innej beczki
    http://mgpl.deviantart.com/art/321-135292862
    http://mgpl.deviantart.com/art/320-135292794
    http://mgpl.deviantart.com/art/318-135292647
    http://mgpl.deviantart.com/art/317-135292574
    http://mgpl.deviantart.com/art/316-135292505
    http://mgpl.deviantart.com/art/310-135292007
    http://mgpl.deviantart.com/art/311-135292084
    http://mgpl.deviantart.com/art/305-135291714

    Administrator FP weźmie ile będzie chciał i co będzie chciał, więc nie
    ma co się martwić za niego na zapas.
    Poza tym, żadna ilość zdjęć nie zrównoważy ilości postów technicznych
    na prfc

    ;)

    Pozdrawiam,
    mg

  • 6. Data: 2009-08-31 17:55:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:13:30 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

> [...]
    > dyskusji - jesli oczywiscie (na co licze) bedzie cos ciekawego do omowienia.

    No to coś na nowy tydzień :)

    http://sonorov.deviantart.com/art/14-135388637
    http://sonorov.deviantart.com/art/29-135394533
    http://sonorov.deviantart.com/art/11-135387222
    http://sonorov.deviantart.com/art/26-135393088

    Jak kogoś nie znudziłem, to można obejrzeć całą galerię z porannego spaceru
    :)

    http://sonorov.deviantart.com/gallery/#Uroczysko-Lub
    linek

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 7. Data: 2009-08-31 18:54:08
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Ja w tym tygodniu nietypowo

    a ja nudnie

    http://plfoto.com/1940012/zdjecie.html

    --
    pozdrawiam
    JD

  • 8. Data: 2009-08-31 19:05:36
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    tomek napisał(a):
    http://mgpl.deviantart.com/art/317-135292574
    Pan do góry i w lewo, więcej cienia drzewa poniżej ?hm?

    http://mgpl.deviantart.com/art/316-135292505

    inne spojrzenie:
    http://plfoto.com/1429943/zdjecie.html

    ;)

    Pozdrawiam,
    mg

    JD

  • 9. Data: 2009-08-31 19:22:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 21:05:36 +0200, JD napisał(a):

> [...]
    > tomek napisał(a):
    > http://mgpl.deviantart.com/art/317-135292574
    > Pan do góry i w lewo, więcej cienia drzewa poniżej ?hm?

    Znajdź 10 szczegółów którymi różnią się te obrazki? ;)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 10. Data: 2009-08-31 19:34:52
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    Osiak <o...@i...pl> napisał(a):

    > Jak zobaczylem to zdjecie to jakos przypomnialo mi sie moje
    > zrobione przed laty :-)

    super ptaszki:)

    a oto kolejny:

    http://img23.imageshack.us/img23/6571/ptaszek001.jpg