  • Data: 2009-07-21 16:25:40
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/29 - fotoplenery.eu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Antropomorfizacja. Kot naprawdę nie czerpie przyjemności z zabijania.

    Gdybym nie widział kota, który znęcał się nad myszą to bym Ci pewnie
    uwierzył.
    Miałem koło domu takiego na wpół udomowionego, który zdradzał autentycznie
    psychopatyczne skłonności dręcząc mysz zabijaniem na raty.
    Może on nie czerpał przyjemności z zabijania ale ewidentnie czerpał ją z
    bardzo precyzyjnego i przemyślanego dobijania.

    adam