  • Data: 2009-07-21 23:44:08
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/29 - fotoplenery.eu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Z polowania, nie z zabijania. Taką samą przyjemność czerpie z polowania na
    > kłębek wełny albo sztuczną myszkę. Wszystko jedno, byle się ruszało.

    Może i tak jest - jednak obserwowanie tej akcji dało mi sporo do myślenia.
    Nie siedzimy w kocich łbach i trochę trudno zrozumieć co w nich kipi. Na
    tyle na ile znałem tą kotkę, sytuacja ta zaskoczyła mnie kompletnie.
    Zresztą ja zawsze mialem farta do dziwnych zwierzat, opisom tego co
    wyprawial mój owczarek niemiecki nie byloby końca ; )
    Jedna rzecz - nie lubił ludzi, ale jednej osoby z najbliższego otoczenia,
    którą znał od szczeniaka (fakt iż byla to moja teściowa chyba jest pomijalny
    ; ) po prostu nienawidził. Zachowywał się okazując wyraźną niechęć, czasem
    ostentacyjną obojętność, aż pewnego dnia postanowił ją ugryźć - i powiem
    jedno, nigdy nie widzialem go bardziej zadowolonego z siebie ; )
    Myślę, że nie doceniamy zwierząt odbierając im ex definitione znane nam
    uczucia i popędy ; )

    adam