  • Data: 2009-06-23 18:56:01
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/25 - fotoplenery.eu
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisał w wiadomości

    > byloby fajnie gdybys znalazl dokladniej np wg gps.

    a proszę bardzo, mniej więcej tutaj, jeżeli to coś zmienia :)
    77° 01' 53,27 N 15° 28' 13,18 E

    > 17mm - takim szerokim katem? jaki obiektyw jesli mozna spytac.
    > albo nie , lepiej nie mow bo mi palma odbije i kupie jedno i drugie ,
    > a u nas jest tak goraco, ze FF nie potrzeba , za ciezki do biegania
    > po sloncu ;-)

    to był akurat Canon 17-40 - lubię go, ale czasami za szeroki,
    a czasami za wąski :)

    no i niestety, ciężkie to wszystko, a jeszcze coś dłuższego trzeba nosić,
    trudno się zdecydowac, wszystkiego się nie da po prostu wziąć na narty...

    Witek