  • 1. Data: 2009-04-26 18:26:13
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/17 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Jak co niedziela otwieram nowy watek "zdjecia tygodnia"
    W zeszlym tygodniu aktywnosc byla mniejsza niz zwykle,
    ale mysle ze i tak warto tam zagladnac chocby po to
    by zobaczyc krajobraz ktory przpomina Afryke i Kilimandzaro
    a rzecz dzieje sie w Polsce pod Tatrami

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/12/1.htm

    Zapraszam wiec do pokazywania nowych zdjec aby znow
    mozna bylo cos poogladac i podyskutowac.

    Jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-04-26 18:32:34
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/17 - fotoplenery.eu
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gt2905$s48$1@inews.gazeta.pl>,
    tomek nabazgrał:
    > Zapraszam wiec do pokazywania nowych zdjec aby znow
    > mozna bylo cos poogladac i podyskutowac.

    Po długiej przerwie w końcu coś opublikowałem:
    http://lrem.net/pages/view/Gdansk_0718

    Jeśli coś z tego archiwizować, to:

    Jadą auta z daleka - http://static.lrem.net/images/sg108910-1.jpg
    Postrzeganie wydarzeń - http://static.lrem.net/images/sg108940-1.jpg

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 3. Data: 2009-04-26 18:58:42
    Od: "JD" <j...@g...com>

    abstrakcja

    http://plfoto.com/1824995/zdjecie.html

    sorki, gdyby drugi raz wpadło

  • 4. Data: 2009-04-26 20:41:22
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    JD pisze:
    > abstrakcja
    >
    > http://plfoto.com/1824995/zdjecie.html
    >
    > sorki, gdyby drugi raz wpadło

    świetna !

  • 5. Data: 2009-04-26 20:44:59
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Z dzisiejszego spotkania klubowego.

    Jedno moje
    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/twarz/ms2.jpg

    I jedno nie moje
    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/twarz/md1.jpg

    Matusz

  • 6. Data: 2009-04-27 05:15:58
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    JD wrote:
    > abstrakcja
    > http://plfoto.com/1824995/zdjecie.html

    Ale świństwa! No wiesz co...
    ;)

  • 7. Data: 2009-04-27 05:28:18
    Od: j...@a...at

    On 26 Apr., 20:26, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam !
    >
    > Jak co niedziela otwieram nowy watek "zdjecia tygodnia"

    mig 29

    http://onephoto.net/?id=580717#580717

    xxx

  • 8. Data: 2009-04-27 05:35:32
    Od: j...@a...at

    On 27 Apr., 07:28, j...@a...at wrote:

    > mig 29
    >
    > http://onephoto.net/?id=580717#580717
    >
    > xxx

    jeszcze jedno
    starsze , ale dopiero w tym tygodniu zeskanowane i przyciete.

    Obrazek z Zawoi

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#532924
    0063631852562

    XXX

  • 9. Data: 2009-05-03 10:41:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 26 Apr 2009 18:26:13 +0000 (UTC), tomek wrote:
    > Zapraszam wiec do pokazywania nowych zdjec aby znow
    > mozna bylo cos poogladac i podyskutowac.

    Tarnowskie Góry przez dziurke:

    http://www.digart.pl/praca/3616663/Podcienia.html
    http://www.digart.pl/praca/3599245/Ratusz.html

    pozdrawiam,