  • 31. Data: 2009-04-01 18:27:13
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/13 - fotoplenery.eu
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 07:12:23 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > ale moze nawiaz kontakt z autorem zdjecia dwoch kopulujacych koz , a
    > nuz okaze sie odpowiednim partnerem

    Jej odczep się od biednych koz ;-)

    Chyba dyskucja szła daleko od duchu tradycyjnego wątku Tomka. Jeśli moje
    żarty wydają się być złośliwe to przepraszam.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 32. Data: 2009-04-01 18:59:29
    Od: j...@a...at

    > Sorry, ale sztucznego blura zrobiłem raz, gdy osiem lat temu kupiłem
    > swoją pierwszą cyfrę. Popatrzyłem, myślę sobie - ale obciach - i
    > wróciłem do oryginału.
    > Disco polo nie skomponowałem nigdy.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /nieważne są fakty, ważne są emocje/

    nie masz za co przepraszac.

    to , ze nie udalo Ci sie opanowac tej techniki przez 8 lat nie
    oznacza , iz inni nie moga jej stosowac.
    srodek wyrazu jak kazdy inny - narzedzie , ktore dali programisci do
    dyspozycji.
    i dzieki im za to.

    XXX

  • 33. Data: 2009-04-01 19:05:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:

    > to , ze nie udalo Ci sie opanowac tej techniki przez 8 lat nie
    > oznacza , iz inni nie moga jej stosowac.

    Nikomu się nie udało i nie uda zrobić symulacji małej go za pomocą dziś
    dostępnych narzędzi ponieważ takich nie ma, a używanie tego, co jest
    prowadzi do wieśniackich efektów rodem z fotka.pl

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 34. Data: 2009-04-01 19:16:46
    Od: j...@a...at

    On 1 Apr., 21:05, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

    wcale nie chodzi o symulacje malej GO
    czyms innym jest romiekczenie ostrzoeci a czyms innym mala / duza GO

    to rownoprawne srodki wyrazu - choc rozne.

    dopoki nie wyzwolisz sie ze standartowego myslenia , datad bedziesz
    musial pitolic chalture fotograficzna.

  • 35. Data: 2009-04-01 19:23:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > wcale nie chodzi o symulacje malej GO
    > czyms innym jest romiekczenie ostrzoeci a czyms innym mala / duza GO
    > to rownoprawne srodki wyrazu - choc rozne.

    A, więc to miał być taki środek wyrazu, rozumiem :)

    > dopoki nie wyzwolisz sie ze standartowego myslenia , datad bedziesz
    > musial pitolic chalture fotograficzna.

    Szkoda że takie długie, bobym sobie obowiązkowo w stopkę wsadził :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /święta to taki czas pomiędzy końcem października, a 24 grudnia/

  • 36. Data: 2009-04-01 19:33:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Z dziś, okolice Tymbarku (tak wskazał los):
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/10/3.htm
    i inne z pierwszego kwietnia:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 37. Data: 2009-04-01 20:17:54
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Z dziś, okolice Tymbarku (tak wskazał los):
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/10/3.htm
    > i inne z pierwszego kwietnia:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm

    piękny ten krzyż